بازی با استقلال می‌تواند استارت دوباره ما باشد؛

بادامکی: درکورس قهرمانی بودیم/ کسر امتیاز ما را از شرایط ایده‌آل دور کرد

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۲۵:۱۹
کد خبر: ۶۶۱۴۸۰
بادامکی: درکورس قهرمانی بودیم/ کسر امتیاز ما را از شرایط ایده‌آل دور کرد
مربی پدیده گفت: امیدوارم خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم و به بالای جدول بیاییم.

به گزارش گروه ورزشی برنا، حسن بادامکی مربی پدیده پس از شکست مقابل استقلال خوزستان گفت: برنامه استقلال را کاملا می‌دانستیم. کنترل بیش از 70 دقیقه از بازی در اختیار ما بود که واگذار کردیم و این دردناک است.

وی افزود: خصوصیت فوتبال همین است. دقت کرده باشید در نیمه دوم بازی تحت کنترل ما بود. نیمه اول قبل از ضربه ایستگاهی که خیلی در تمرین روی آن کار کرده بودیم، حریف یک موقعیت ساده هم نداشت. ما روی یک اشتباه و از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم که امیدوارم این مشکلات را حل کنیم. این اشتباهات کوچک به تیم ما لطمه زده که امیدوارم بتوانیم آن را مرتفع کنیم.

وی درباره کسر 6 امتیاز و تاثیر آن در روند بازی پدیده، اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم از نظر روانی تیم را تحت تاثیر قرار نداده است. ما در کورس قهرمانی بودیم و ناگهان به رده 10-12 جدول سقوط کردیم. این یک افت روانی داشت ما روی آن کار کردیم اما نتوانستیم به شرایط ایده‌آل نیم‌فصل اول برسیم. شکل بازی ما خوب و منطقی است اما این غافلگیری فوتبال است. نمی‌توانم بگویم کسر 6 امتیاز و جدایی بازیکنان تاثیر نداشته است.

مربی پدیده درمورد ارزیابی از لیگ امسال گفت: یکسری تیم‌ها مثل پرسپولیس متفاوت بازی می‌کنند. بقیه تیم‌ها در یک سطح هستند و با یکی دو برد جایگاه‌شان عوض می‌شود. ما هم جایگاه‌مان این نیست. امیدوارم خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم و به بالای جدول بیاییم.

وی در ادامه گفت: شما فکر می‌کنید امروز خوب نبودیم؟ محمد قاضی به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار مصدوم است. اکبر صادقی را نداشتیم و اکبر ایمانی را هم 2 هفته پیش از دست دادیم. نبود یک بازیکن تاثیرگذار است. بازی با استقلال می‌تواند استارت دوباره برای ما باشد تا بتوانیم خوب نتیجه بگیریم.

وی در پایان درباره جذب بازیکن گفت: فکر نمی‌کنم بازیکنی جذب کنیم. پنجره نقل و انتقالات بسته شده و ما نمی‌توانیم بازیکنی اضافه کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز