هیچ ایرادی به این انتخابات وارد نیست؛

رحیمی: انتخابات خیلی خوب، در فضایی دوستانه و با آرامش خاصی برگزار شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۸:۵۵:۴۴
کد خبر: ۶۶۳۱۷۵
رحیمی: انتخابات خیلی خوب، در فضایی دوستانه و با آرامش خاصی برگزار شد
رئیس فدراسیون هندبال گفت:: تا آنجایی که من اطلاع دارم رئیس کمیته المپیک در تمام کشور‌های دنیا فردی سیاسی است و با ورزش زیاد نباید آشنایی داشته باشد، اما بر خلاف او دبیر باید با ورزش سروکار داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا رحیمی، رئیس فدراسیون هندبال، درمورد انتخابات کمیته ملی المپیک بیان کرد: انتخابات خیلی خوب، در فضایی دوستانه و با آرامش خاصی برگزار شد. به طوری که دوستان خیلی راحت آرای خودشان را به داخل صندوق‌های رای انداختند و بدون هیچ مشکلی هم رای گیری به پایان رسید.

رئیس فدراسیون هندبال درمورد اینکه آیا می‌توانستند افراد دیگری هم برای ریاست انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کنند گفت: تاآنجایی که من اطلاع دارم رئیس کمیته المپیک در تمام کشور‌های دنیا فردی سیاسی است و با ورزش زیاد نباید آشنایی داشته باشد، اما بر خلاف او دبیر باید با ورزش سروکار داشته باشد. آدم سیاسی کسی است که بتواند کمیته ملی المپیک را به دولت و مجلس وصل کند و این موضوع تنها از عهده رئیس کمیته المپیک بر می‌آید.

رحیمی گفت: این انتخابات تنها انتخاباتی بود که نسبت به سایر انتخابات با آرامش خاصی برگزارشد. با توجه به اینکه نزدیک به ۲۰ تا ۳۰ سال است که در ورزش حضور دارم هیچ ایرادی به این انتخابات وارد نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز