در سال ۲۰۱۸؛

پوررهنما به دنبال طلای پاراتکواندوی قهرمانی آسیا

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۶:۵۳
کد خبر: ۶۶۳۴۵۵
پوررهنما به دنبال طلای پاراتکواندوی قهرمانی آسیا
مهدی پوررهنما پارا تکواندوکار ایران که مورد تمجید کمیته بین المللی پارالمپیک قرار گرفته است، کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ را هدف گرفته است.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی پوررهنما با اشاره به کسب چهار مدال طلا در رقابت های جهانی گفت: طی پنج سال گذشته تمام مسابقاتم را با پیروزی پشت سرگذاشته و مدال طلا به دست آورده ام. در مسابقات قهرمانی جهان هم علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، به عنوان بهترین ورزشکار انتخاب شدم. فقط در رقابت های قهرمانی اروپا به دلیل شرایط نامناسب هتل مقابل نماینده روسیه شکست خوردم و عنوان نایب قهرمانی را کسب کردم.

پارا تکواندوکار وزن ۷۵- کیلوگرم اظهار داشت: تمجید کمیته بین المللی پارالمپیک به دلیل عملکرد موفقم در مسابقات مختلف است. در حال حاضر تمریناتم را انجام می دهم تا برای رقابت های سال آینده آماده شوم.

وی هدف خود را کسب مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا دانست و افزود: سال آینده فقط رقابت های قهرمانی آسیا را در پیش داریم که خردادماه در "هوشیمینه" ویتنام برگزار می شود و هدف من در این رقابت ها کسب مدال طلا است.

پوررهنما تصریح کرد: در بازی های پاراآسیایی رقابت های پاراتکواندو برگزار نمی شود و در سال ۲۰۱۹ رقابت های قهرمانی جهان را در پیش داریم و پس از آن بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار می شود.

وی ادامه داد: رشته پاراتکواندو در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به صورت نمایشی انجام شد و در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برای نخستین بار به صورت رسمی برگزار می شود و من هدفم به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در این رقابت هاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز