از فروردین ماه تمرینات سرعتی را آغاز می‌کنم؛

متقیان: هدفم مدال طلای بازی های پاراآسیایی است

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۵:۴۰:۲۷
کد خبر: ۶۶۳۵۹۶
متقیان: هدفم مدال طلای بازی های پاراآسیایی است
ملی پوش پارا دو و میدانی ایران گفت: تمریناتم را به صورت فشرده در شهرم انجام می دهم و هدفم کسب مدال طلای بازی های پاراآسیایی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هاشمیه متقیان با بیان این مطلب گفت: تمریناتم را در خوزستان انجام می دهم و برنامه های تمرینی را از مربی ام می گیرم. شرایط اردویی و تمرینی خوبی دارم و در بازی های پاراآسیایی جاکارتا در دو ماده پرتاب نیزه و دیسک شرکت می کنم.

وی افزود: تمریناتم فشرده و سنگین است. در زمستان که هوا سرد است، تمرینات بدنسازی و تکنیکی انجام می دهم اما از فروردین ماه تمرینات سرعتی را آغاز می کنم.

ملی پوش پارا دوومیدانی ایران که تجربه حضور در بازی های پارالمپیک ریو را دارد، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اردیبهشت ماه برگزار می شود و کسانی که رکوردی را به ثبت نرسانده و یا رکورد ندارند، در این مسابقات شرکت می کنند.

متقیان در پایان تصریح کرد: در بازی های پاراآسیایی می توانم در سه ماده رقابت کنم اما در دو ماده پرتاب دیسک و نیزه کلاس F۵۶ شرکت می کنم و هدفم این است در پرتاب نیزه که ماده تخصصی ام  است مدال طلا کسب کنم و در پرتاب دیسک هم روی سکو بایستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز