لیگ برتر والیبال بانوان؛

ذوبی‌ها در کمین قهرمانی نیم فصل

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۲:۰۷
کد خبر: ۶۶۴۱۰۱
هفته پایانی دور رفت لیگ برتر بانوان روز پنج شنبه 28 دی ماه با دو دیدار پیگیری می شود و ذوب آهن در اصفهان به مصاف بهنمیر می رود تا در صورت پیروزی قهرمان نیم فصل این رقابت ها شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته هفتم و پایانی دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان جام شهید «محسن حججی» روز پنج شنبه 28 دی ماه با دو دیدار در شهرهای تهران و اصفهان پیگیری می شود.

تیم ذوب آهن اصفهان که در حال حاضر با پنج برد و 14 امتیاز در رتبه دوم جدول است، از ساعت 15 روز پنج شنبه در سالن ملت اصفهان میزبان بهنمیر مازندران است. ذوبی ها در صورت پیروزی در این مسابقه عنوان قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص خواهند داد.

از سوی دیگر تیم بهنمیر مازندران که در حال حاضر با سه برد و 9 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد، حریف آسانی برای ذوب آهن نخواهد بود و در صورت شکست میزبان خود، پیکان را قهرمان نیم فصل خواهد کرد.

شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان تهران که با پنج برد و 16 امتیاز در صدر جدول هستند، این هفته استراحت دارند.

در دیگر مسابقه هفته پایانی دور رفت لیگ برتر بانوان، تیم های سالوت و نماینده تهران در خانه والیبال پایتخت به مصاف یکدیگر می روند.

نماینده تهران و سالوت دو برد و 8 امتیاز در پرونده کاری خود دارند و در رتبه های چهارم و پنجم قرار گرفته اند و فاتح این میدان رتبه چهارمی اش قطعی است.

شهرداری تبریز این هفته با آبنوس تهران مسابقه داشت که با توجه به انصراف آبنوس از حضور در لیگ برتر بانوان این مسابقه برگزار نمی شود.

دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان نیز روز یکشنبه یکم بهمن ماه در بهنمیر برگزار می شود و نماینده مازندران میزبان نماینده تهران خواهد بود.

دو تیم بهنمیر و نماینده تهران در آخرین مسابقه دور رفت لیگ برتر بانوان تلاش زیادی برای برد خواهند کرد، زیرا برد در این مسابقه به شرط پیروزی در هفته پایانی شرایط آنان را در جدول تغییر محسوسی خواهد داد.

برنامه سه دیدار باقی مانده دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان و اسامی داوران و ناظران به قرار زیر است:

پنج شنبه 28 دیماه (هفته هفتم دور رفت):

اصفهان، سالن ملت، ساعت 15

ذوب آهن اصفهان – بهنمیر مازندران

داور اول: شهناز مهاجری، داور دوم: معصومه اسمعیل زاده و ناظر: طوبی بهپوری

تهران، خانه والیبال، ساعت 17

سالوت تهران – نماینده تهران

داور اول: نسرین حق شناس، داور دوم: ماندانا مطیعی و ناظر: لیلی توکلی

یکشنبه یکم بهمن ماه (معوقه هفته اول):

بهنمیر، سالن مجد آراء، ساعت 15

بهنمیر مازندران – نماینده تهران

داور اول: هدیه صابری، داور دوم: راحله اکبرزاده و ناظر: اکرم ابوالقاسم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز