هفته هفتم دور برگشت لیگ والیبال جام شهید «محسن حججی» ؛

صعود پیکان به مرحله پلی اف/برتری خاتم اردکان مقابل شهرداری تبریز

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۹:۱۳
کد خبر: ۶۶۴۲۱۶
صعود پیکان به مرحله پلی اف/برتری خاتم اردکان مقابل شهرداری تبریز
تیم والیبال خاتم اردکان با شکست شهرداری تبریز در دیداری که سرمربی تیم ملی والیبال ایران تماشاگر ویژه آن بود، شگفتی ساز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته هفتم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (چهارشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، ساری، ارومیه، اردکان و کاشان پیگیری می شود.

تیم های سایپا و شمس در نخستین دیدار این هفته از ساعت 15 در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که نارنجی پوشان سایپا در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 21 و 25 بر 22 به پیروزی رسید و 39 امتیازی شد.

تیم شمس نیز با پذیرش این شکست، دوازدهمین ناکامی خود را تجربه کرد تا با شش برد و 14 امتیاز در رتبه نهم باقی بماند.

محمد شاهمیری، اسماعیل رزقی و خلیل یگانه مجد به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار که 300 تماشاگر داشت و 74 دقیقه طول کشید، بر عهده داشتند.

تیم سایپا این مسابقه را با ترکیب مجتبی شبان، سامان فائزی، فرهاد سال افزون، مهرداد بابایی، مجتبی قلی زاده و ونلین کادانکف آغاز کرد و محمد وکیلی نیز در ابتدای این دیدار از مهرداد شیبانی، بهنام ابراهیمی، امیر محمد فلاحت خواه، محمد علی فلاح، مهران فیض امام دوست و صابر کاظمی استفاده کرد.

در دومین مسابقه این هفته لیگ برتر والیبال تیم های خاتم اردکان و شهرداری تبریز در حالی در سالن آیت الله خاتمی اردکان به مصاف یکدیگر رفتند که ایگور کولاکوویچ میهمان ویژه این مسابقه بود.

شاگردان عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم خاتم در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 28 بر 26 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا حضور سرمربی تیم ملی انگیزه برای بازیکنان این تیم برای کسب نهمین بردشان باشد.

شهرداری تبریز در این مسابقه چهارمین ناکامی خود را تجربه کرد اما با 14 برد و 37 امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماند.

محمدرضا کاویان و وحید پورکاشیان داوران اول و دوم این مسابقه بودند که دو هزار تماشاگر داشت.

همچنین جدال خاتم اردکان و شهرداری تبریز 100 دقیقه طول کشید و محمد حسن خوشدل و احمد بندری ناظران سازمان لیگ و کمیته داوران در این مسابقه بودند.

حسام بخششی بازیکن شماره 6 شهرداری تبریز در ست سوم این مسابقه کارت زرد گرفت.

تیم خاتم اردکان این مسابقه را با ترکیب حسین امیری، محمد حسین صنوبر، جواد حسین آبادی، سعید شیرود، محمد رضی پور و محمد طاهروادی آغاز کرد. همچنین در تیم شهرداری تبریز امیر حسینی، سید علی سجادی، مهدی رنجبر، وحید والی، حمزه زرینی و کیاوش حیدری به عنوان ترکیب شروع کننده به میدان رفتند.

تیم پیکان تهران که عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال را در پرونده کاری دارد، این هفته در ساری به مصاف نماینده این شهر رفت و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل ساری 21 صعود خود در مرحله پلی آف را به عنوان چهارمین تیم قطعی کرد. پیش از پیکان تیم های بانک سرمایه، شهرداری تبریز و سایپا تهران حضور خود در پلی آف را مجسل کرده بودند.

ساری 21 در جدال با پیکان در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 15 و 25 بر 22 مغلوب شد تا سیزدهمین ناکامی خود را تجربه کرده باشد. پیکان نیز به رغم پیروزی با 12 برد 35 امتیاز در رتبه چهارم جدول باقی ماند.

مسعود ذوقی و داود نافعی داوران اول و دوم این مسابقه بودند. محمود کشفی و اسماعیل صباغ نیز با عنوان ناظران سازمان لیگ و کمیته داوران بر این دیدار نظارت داشتند.

پوریا یلی بازیکن شماره 20 پیکان در این مسابقه که 85 دقیقه طول کشید و یک هزار و 500 تماشاگر داشت، از داور نخست کارت زرد گرفت.

تیم ساری این مسابقه را با ترکیب رامین خانی، علیرضا جلوه، جابر اسمعیل پور، حامد تاری وردی، علیرضا جدیدی و محمد غلامی شروع کرد و در تیم پیکان نیز سعید معروف، پوریا فیاضی، محمد فلاح، پوریا یلی، شایان شاهسوند و سیمون بازیکنان شروع کننده بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز