امیدوارم مشکل میزبانی عراق در فوتبال حل شود؛

داورزنی: کشورها به جای مبارزه در میدان جنگ در زمین فوتبال مسابقه می‌دهند

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۸:۵۴
کد خبر: ۶۶۴۴۲۶
داورزنی: کشورها به جای مبارزه در میدان جنگ در زمین فوتبال مسابقه می‌دهند
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از استادیوم بین المللی نجف به همراه الحسناوی مشاور وزیر ورزش و جوانان عراق دیدن کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی در حاشیه حضور در استادیوم بین المللی نجف اظهار کرد: کار قشنگی در استادیوم بین المللی نجف صورت گرفته که خاص فقط فوتبال است و علاقمندان به فوتبال نزدیک تر به زمین بازی فوتبال رو تماشا می کنند که لذت بخش است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: 37 سال در ورزش سابقه فعالیت دارم و مسابقات مختلف را از نزدیک در ایران و کشورهای دیگر نظاره کرده ام، واقعیت این است که ورزشگاه نجف سبک قشنگی دارد که امیدوارم برای تماشای بازی ایران با عراق هم خودم در اینجا حضور داشته باشم.

داورزنی ورزشگاه های فوتبال در نجف، کربلا و بصره را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: فوتبال در دنیا شرایط خاصی دارد و تبدیل به فرهنگ عمومی شده است بطوریکه کشورها در میدان فوتبال به هم نزدیک هستند و الان تفکری وجود دارد که کشورها به جای مبارزه با هم در زمین فوتبال مسابقه می دهند.

وی کربلا و نجف  را متعلق به جهان اسلام دانست و گفت:  مسلمانان خودشان را این شهرها سهیم می دانند.

داورزنی از ورزشگاه نجف به عنوان یک ورزشگاه بسیار زیبا نام برد و سازندگانش تشکر کرد و تصریح کرد: امیدوارم هرچه زودتر مشکل میزبانی عراق حل شود تا در کشور خودش میزبانی رویدادهای فوتبالی را  انجام دهد

 معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: احساس نزدیکی خاصی به دوستانمان در عراق داریم و تمایل داریم هم در  ورزشگاه آزادی و هم در وردشگاه های زیبا در عراق بازی کنیم.

داورزنی به امضای تفاهم نامه بین ١٥ فدراسیون ملی دو کشور اشاره کرد و آن را اتفاق بزرگی دانست و ابراز امیدواری کرد این تفاهم نامه ورزشی به تحکیم دو ملت  کمک کند.

ورزشگاه بین المللی نجف به زودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما
پرونده ویژه