با اعلام فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی؛

تنها ۳ روز مهلت دارید/ مازندران، میزبان مرحله پایانی آفرود ایران

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۹:۱۵
کد خبر: ۶۶۴۶۱۷
تنها ۳ روز مهلت دارید/ مازندران، میزبان مرحله پایانی آفرود ایران
چهارمین و آخرین مرحله مسابقات دودیفرانسیل قهرمانی کشور درسال جاری، به میزبانی استان مازندران برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی برنا، مرحله پایانی مسابقات دودیفرانسیل کشور، در تاریخ 96/11/06 برگزار و هیات‌های استانی فقط تا پایان وقت اداری 96/11/02 مهلت دارند طبق شرایط زیر و قوانین اعلام شده در سایت فدراسیون نسبت به اعلام آمادگی شرکت در این مسابقه اقدام نمایند، بدیهی است معرفی نامه های بعد از تاریخ فوق فاقد اعتبار می باشند.

شرایط ثبت نام:

1-معرفی نامه هیئت استان با قید اسامی شرکت کنندگان، شماره گواهینامه، شماره ملی، شماره بیمه ورزشی و تلفن شرکت کنندگان در مسابقه.

2-همراه داشتن دو قطعه عکس 4×3 و کپی کارت ملی و گواهینامه و بیمه نامه

4-هر استان فقط میتواند یک نفر سرپرست و یک نفر مکانیک به همراه تیم اعزام نماید.(به علت محدودیت در محل اسکان خواهشمند است از آوردن افراد همراه خودداری فرمائید.) و هزینه هر نفر همراه اضافه به عهده خود استان میباشد.

5-هر استان حداکثر میتواند سه شرکت کننده آقا و یک شرکت کننده در بخش بانوان در هرکلاس معرفی نماید و نحوه کلاس بندی و قوانین ایمنی و کلی مسابقات در سایت فدراسیون قسمت قوانین و آیین نامه ها درج گردیده و کلیه تیم ها موظف به رعایت قوانین اعلام شده می باشند.(استان میزبان مجاز به معرفی یک شرکت کننده بیشتر می باشد)

*بنا بر اعلام کمیته آفرود، آخرین مهلت ارسال معرفی نامه و تعداد نفرات و پرداخت هزینه ثبت نام جهت شرکت در راند چهارم مسابقه آفرود قهرمان کشوری مازندران فقط تا پایان روز دوشنبه 96/11/02 می باشد و سایر امور ثبت نام در روز 96/11/05 طبق ساعت اعلام شده در اطلاعیه بعدی انجام خواهد شد.

*کمیته آفرود فقط برای شرکت کنندگانی که تا تاریخ 96/11/02 هزینه ثبت نام را پرداخت کرده باشند متعهد به تهیه اسکان و پذیرایی خواهد بود در غیر اینصورت هیچ تعهدی نسبت به این قضیه نخواهد داشت.

جهت هماهنگی بیشتر با شماره 09111519744، رئیس کمیته آفرود تماس حاصل نمایید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز