ستار همدانی‌ در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی‌های سخت استقلال هنوز باقی مانده است/ حسینی باید از رحمتی یاد بگیرد و سکوت کند

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۵:۵۹:۵۶
کد خبر: ۶۶۴۸۲۰
بازی‌های سخت استقلال هنوز باقی مانده است/ حسینی باید از رحمتی یاد بگیرد و سکوت کند
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: باید بگویم استقلال روزهای سختی را پشت سر گذاشته اما روزهای سخت تری پیش روی تیم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ستار همدانی، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره تساوی این تیم مقابل پدیده در بازی روز گذشته، به خبرنگار برنا گفت: اگر به روزهای گذشته استقلال برگردیم باید بگویم استقلال روزهای سختی را پشت سر گذاشته اما روزهای سخت تری پیش روی تیم است و بازی های سخت هنوز باقی مانده و بر همین اساس تیم باید تقویت شود.

وی افزود: به طور کلی استقلال به یک مهاجم ششدانگ کامل نیاز دارد تا بتواند برای تیم کارساز باشد، متاسفانه ما قدر داشته هایمان را نمی دانیم و بر خلاف استفاده از آنها برخی مواقع در جهت تخریب آنها قدم برمی داریم. در بازی سایپا علی قربانی استپ بسیار خوبی کرد و ضربه بسیار خوبی زد که ازیک گل کمتر نبود ما به جای اینکه به لحاظ روحی و روانی به این بازیکن کمک کنیم ناخودآگاه باعث افت او می شویم.

هافبک اسبق استقلال تصریح کرد: به هر حال در بازی با پدیده، استقلال داریوش شجاعیان و محسن کریمی را در اختیار نداشت و جپاروف نیز بعد از دو بازی غیبت به جمع آبی‌پوشان اضافه شده بود. به نظر من استقلال در داشتن مالکیت توپ و به وجود آوردن موقعیت عملکرد خوبی داشت اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت هایی که داشتیم به خوبی استفاده کنیم. ازپنالتی موقعیت‌ مهمتر پیش نمی‌آید و به هر حال روز، روزِ استقلال نبود و پنالتی هم گل نشد.

مربی اسبق آبی پوشان در ادامه درباره بازی هفته آینده استقلال مقابل پارس جنوبی جم به خبرنگار برنا گفت: پارس جنوبی جم تیم خوبی است. استقلال بازی ساده‌ای ندارد و به نظر من یکی از ارکان اصلی موفقیت استقلال همین بازی با پارس جنوبی است چراکه پیروزی مقابل این تیم هم به لحاظ جدولی به استقلال کمک می‌کنند و هم روندی رو به رشد آبی ها که در سه بازی گذشته با تساوی به نوعی استپ کرده دوباره استارت خواهد خورد و در ادامه تیم از نظر روحی و روانی نیز آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل صنعت نفت آبادان می شود.

 بخش پایانی صحبت های این پیشکسوت فوتبال ایران در مورد سیدحسین حسینی، دروازه بان این تیم و حواشی که پیرامون او وجود دارد بود. او در در این باره گفت: من به حسینی توصیه می‌کنم تمام تمرکزش را روی کار خود بگذارد. او باید از رحمتی درس بگیرد و با سکوت به تمرکز خود و تیم کمک کند، ضمن اینکه بزرگترهای تیم و مسئولان تیم هم اکنون مقابل این بازیکنان مسئولیتی ویژه‌ای دارند. خدایی ناکرده اگر حسینی درگیر حاشیه شود در آینده اش تاثیرات بسیار منفی خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز