رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین خبر داد؛

آغاز رقابت‌های قهرمانی جهان صحرانوردی با حضور ۱۵۰ ورزشکار

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۰:۵۴
کد خبر: ۶۶۴۹۳۴
آغاز رقابت‌های قهرمانی جهان صحرانوردی با حضور ۱۵۰ ورزشکار
رقابت‌های قهرمانی جهان اسکی صحرانوردی معلولین از امروز در آلمان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عیسی ساوه شمشکی، رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین گفت: این مسابقات باحضور ۱۵۰ ورزشکار از کشورهای مختلف از امروز آغاز شد و در اولین روز این رقابت ها هر چهار نماینده ما در مسابقات شرکت می کنند.

وی افزود: امروز مسابقات در بخش کلاسیک برگزار می شود و اسکی بازان می بایست مسیری ۲۰ کیلومتری را طی کنند. با توجه به اینکه رشته صحرانوردی معلولین از امسال در ایران فعال شده و کمتر از دو ماه از تمرینات ملی پوشان در این رشته می گذرد، انتظار کسب مدال نداریم و همین که نمایندگان کشورمان بتواتنند مسیر مسابقه را به اتمام برسانند، دستاورد بسیار خوبی است.

رئیس انجمن اسکی خاطرنشان کرد: روز یکشنبه هم مسابقات در بخش پاتیناژ دنبال می شود، روز دوشنبه تیم ها استراحت دارند و روز سه شنبه آخرین مرحله مسابقات در بخش سرعتی پیگیری خواهد شد.

ساوه شمشکی اضافه کرد: برای اولین بار هست که نمایندگانی از ایران به مسابقات جام جهانی در رشته صحرا نوردی راه پیدا می کنند و این دستاورد بسیار خوبی برای اسکی معلولین کشورمان محسوب می شود و امیدواریم ورزشکاران راه یافته به این مسابقات بتوانند سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ را در این رشته بدست آوردند.

امروز، الهه قلی فلاح در بخش نابینایان، ابوالفضل خطیبی و مهدی حسین زاده در بخش ایستاده و حسن میرزاحسینی در بخش نشسته در رقابت های بخش کلاسیک شرکت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز