تمام ۳۲۹ مصوبه نشست‌های هیأت اجرایی در ۴ سال گذشته اجرا شد؛

هاشمی: شهادت می‌دهم با حضور سلطانی‌فر، آرامش و وفاق در ورزش کشور به وجود آمده است

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۸:۰۴
کد خبر: ۶۶۵۵۶۰
هاشمی: شهادت می‌دهم با حضور سلطانی‌فر، آرامش و وفاق در ورزش کشور به وجود آمده است
رییس سابق کمیته ملی المپیک گفت: با حضور دکتر سلطانی فر فضای تعاملی و رفاقت و صمیمیت کمیته ملی المپیک با وزارت ورزش روز به روز بیش‌تر شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم تودیع و معارفه کیومرث هاشمی و رضا صالحی امیری روسای کمیته ملی المپیک امروز با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

کیومرث هاشمی رییس سابق کمیته ملی المپیک در این مراسم اظهار داشت: با حضور دکتر سلطانی فر فضای تعاملی و رفاقت و صمیمیت کمیته ملی المپیک با وزارت ورزش روز به روز بیش‌تر شد و از این بابت از ایشان تشکر می کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم در ادامه نیز بتوانم به دکتر سلطانی فر که از مدیران شایسته نظام هستند کمک کنم. شهادت می دهم حضور ایشان در ورزش فضای آرامی را ایجاد کرد که تعاملات را دوچندان کرد. ما در چهار سال گذشته دو دوره دو ساله متمایز داشتیم که دوره دو ساله اول که آقای دکتر گودرزی وزیر ورزش بودند و دوره دو ساله دوم که با حضور آقای دکتر سلطانی فر که انصافا آرامش خوبی در ورزش کشور ایجاد کرد همراه بود و تعامل بهتری بین کمیته و وزارت ورزش و جوانان ایجاد شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات همکارانم در هیات رییسه و هیات اجرایی کمیته المپیک تشکر داشته باشم. مطابق اساسنامه، در هر ماه یک جلسه باید برگزار می‌شد، ولی در 4 سال قبل 76 نشست هیات اجرایی و 329 مصوبه داشتیم که تقریبا تمام مصوبات آن اجرا شد. ورزش بر خلاف دیگر موارد اتاق شیشه‌ای است که همه آن را می‌بینند و نظر می‌دهند؛ مانند اینکه فقط میدان مسابقه و یا سکوی قهرمانی قابل مشاهده است اما بخش عمده پشت صحنه ان است که زحمت کشیده می‌شود، اما دیده نمی‌شود.

رییس سابق کمیته ملی المپیک تصریح کرد: من از همه عزیزان تشکر می‌کنم؛ بدون تردید با توجه به افزایش رویدادهای ورزشی فعالیت‌های کمیته ملی المپیک هم در چهار سال گذشته زیاد بود و تلاش شد با اعزام کیفیی شاهد افتخارات بسیاری در ورزش باشیم که بسیاری برای اولین بار بود که برای ورزش کشور اتفاق افتاد. تغییر زون ایران به آسیای میانه، کسب کرسی‌های مختلف بین المللی، میزبانی نشست شورای المپیک آسیا و برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران در دیگر موفقیت‌ها و اقدامات گوشه‌ای از موفقیتهای ورزش کشور است.

هاشمی ضمن اشاره به موفقیت‌ها و افتخارات ورزش کشور در چهار سال گذشته از همه عزیزانی که در این مدت یاری ورزش و کمیته المپیک بوده‌اند تقدیر و تشکر کرد. مجموعا در این چهار کاستی‌هایی داشتیم ولی آنچه در توانمان بود انجام دادیم. هاشمی در خاتمه از زحمات پرسنل کمیته ملی المپیک، اکادمی المپیک و مرکز نظارت بر تیمهای ملی تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز