محمد نوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال به جای دژاگه، مهاجم گلزن می‌خواهد/ شفر به هواداران امید داده است

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۵:۱۴
کد خبر: ۶۶۵۹۵۹
استقلال به جای دژاگه، مهاجم گلزن می‌خواهد/ شفر به هواداران امید داده است
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم استقلال روزهای خوبی را با شفر پشت سر می گذارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: استقلال عملکرد خوبی با شفر داشته و نسبت به قبل با هدایت مربی آلمانی توانسته به نتایج قابل قبولی برسد. در گذشته این تیم از لحاظ بدنی در جریان بازی دچار افت‌ می‌شد اما اکنون آبی‌ها 90 دقیقه با قدرت بازی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال استقلال به یک مهاجم گلزن نیاز بسیاری دارد، افزود: آبی‌ها تا پشت 18 قدم عملکرد بسیار خوبی دارند اما به دلیل نبود مهاجم خوب وفرصت طلب، بسیاری از موقعیت‌ها از بین می‌رود و این تیم نمی‌تواند به نتایج دلخواه برسد.

نوری با اشاره اینکه استقلال با هدایت شفر اکنون فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهد، بیان کرد: در جریان بازی با ارائه فوتبال زیبا فشار خوبی را بر روی حریف ایجاد می‌کند. در میانه زمین هم بازیکنان خوبی قرار دارند که سبب قوت تیم شفر شده است. سرور هم شرایط خوبی دارد اما بازی قبل به دلیل حاشیه‌هایی که برایش پیش آمد با افت‌هایی مواجه شد اما این بازیکن می‌تواند به استقلال کمک کند.

وی درباره تساوی آبی‌ها مقابل پدیده، گفت: شاگردان شفر می‌توانستند در این دیدار پیروز میدان باشند. اگر امید ابراهیمی موقعیت خوب پنالتی را به گل تبدیل می‌کرد، اکنون استقلال به سه امتیاز خارج از خانه رسیده بود. آبی‌پوشان در چند هفته گذشته روند رو به رشدی داشتند و هواداران هم از بازی های زیبای استقلال لذت می‌برند اما تساوی اخیر آبی‌ها در پایان فصل امکان دارد اذیت کند.

نوری در انتها درباره جذب اشکان دژاگه، گفت: خبر جذب آن را شنیدم اما هنوز بحث جدی در باشگاه درباره جذب این بازیکن صورت نگرفته است. معتقدم استقلال اکنون از هافبک‌های خوبی برخوردار است. سرور، فرشید اسماعیلی، نورافکن و امید ابراهیمی به عنوان هافبک های تیم توانستند عملکرد خوبی انجام دهند و آبی‌ها در وسط زمین نیازی به بازیکنی همانند دژاگه را ندارند. استقلال اکنون به یک مهاجم گلزن و تمام کننده خوب نیاز دارد.

نظر شما
پرونده ویژه