آبی‌ها به دنبال رفع نقاط ضعف خود؛

بیم و امیدهای گزینه پرتغالی استقلال/ گومز شمشیر دولبه است!

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۷:۵۷:۵۲
کد خبر: ۶۶۶۱۴۰
بیم و امیدهای گزینه پرتغالی استقلال/ گومز شمشیر دولبه است!
یازالده گومز پینتو، متولد 21 دسامبر 1988 است و در پست مهاجم بازی می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یازالده گومز پینتو، متولد 21 دسامبر 1988 است و در پست مهاجم در تیم های پرتغالی بازی کرده است. پینتو 29 ساله، پرورش یافته آکادمی وارزیم است و تا سال 2008 هم عضو این تیم بوده اما پس ازآن به باشگاه براگا (از باشگاه‌های معروف پرتغال) پیوسته است. رسانه‌های بسیاری اعلام کردند که استقلال نیاز چندانی به این بازیکن ندارد زیرا از پتانسیل گلزنی برخوردار نیست اما جزو گزینه های حضور در این تیم به شمار می رود.

این بازیکن اکنون به ایران آمده تا در تست‌های پزشکی آبی‌ها شرکت کند و در صورت تایید نوروزی، معاون پزشکی استقلال می‌تواند برای تیم بازی کند. باتوجه به اینکه بسیاری از دوستداران فوتبال و رسانه‌ها امید چندانی به او ندارند اما کارشناسان فوتبال حضور وی را به فال نیک گرفتند و نظرات شفر را فنی دانستند.

* به تاکتیک‌ها و انتخاب بازیکنان شفر اعتقاد دارم

سعید مظاهری، پیشکسوت استقلال درباره جذب مهاجم پرتغالی به خبرنگار برنا، گفت: تیم فوتبال استقلال با هدایت شفر توانست به نتایج خوبی دست یابد. به تاکتیک‌ها و انتخاب بازیکنان شفر اعتقاد دارم زیرا مربی کاربلدی است و جذب این مهاجم می‌تواند به آبی‌پوشان کمک بسیاری کند. 

وی با اشاره به اینکه مهاجم مورد نظر شفر بازیکن خوب و گلزنی است، بیان کرد: باتوجه به سابقه فوتبالی این مهاجم می‌تواند اوضاع خط حمله استقلال را سر و سامان دهد. با وجود این مهاجم امید است که آبی‌ها بتوانند نقاط ضعف خود را پوشش دهند.

*حتما شناختی داشتند که این بازیکن را به ایران آوردند

محمد نوری، عضو کمیته فنی استقلال در این زمینه به خبرنگار برنا، گفت: خبرهای ضد و نقیض بسیاری درباره این بازیکن به گوش می‌رسد اما حتما شناختی داشتند که این بازیکن را به ایران آوردند و در تست پزشکی باشگاه شرکت کرده است. باید این بازیکن در تیم بازی کند تا از شرایط بازی وی اطلاع داشته باشیم. 

وی با اشاره به اینکه نباید از این مهاجم انتظار داشته باشیم در همان بازی نخست به گل برتری  برسد، بیان کرد: مهاجم برای شناخت موقعیت‌های لازم و هماهنگی با سایرین نیاز به زمان دارد. هواداران نباید از همان بازی نخست بخواهند که وی بتواند برای آبی‌ها گلزنی کند. امیدوارم این بازیکن بتواند انتظار هواداران را در امر گلزنی برآورده کند.

به گزارش برنا، یازالده در سال 2015 به طور قطعی به عضویت تیم ریو آوه در آمد و در 42 باز برای این تیم تنها 4 گل به ثمررساند. این مهاجم 188سانتی‌متری، سابقه بازی در تیم‌های زیر 20 سال پرتغال (9بازی،3گل) و زیر 21 سال پرتغال (16بازی،5گل) را نیز در کارنامه خود دارد.

 

نویسنده:محمد باباالهی

نظر شما
پرونده ویژه