در مسابقات تیمی گرنداِسلم؛

روس‌ها به دنبال انتقام از ایران

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۱:۴۷
کد خبر: ۶۶۶۶۵۳
روس‌ها به دنبال انتقام از ایران
سری پنجم و پایانی مسابقات گرنداِسلم به صورت تیمی و روز شنبه (7 بهمن‌ماه) در "ووشی" چین برگزار می‌شود که در این رقابت‌ها ایران، روسیه، کره جنوبی و چین حضور دارند.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین دوره مسابقات "گرند اِسلم" تکواندو با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها به صورت سری در حال پیگیری است که سری پنجم و پایانی به صورت تیمی 7 بهمن‌ماه پیگیری می‌شود.

تیم ایران با از پیش رو برداشتن روسیه و کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام جهانی 2017 (تیمی قهرمانی جهان) موفق شد جواز حضور در این رویداد را بدست آورد، همچنین روسیه که عنوان نایب قهرمانی جام جهانی را در اختیار دارد در این رویداد به دنبال انتقام شکست خود از ایران می‌باشد.

تیم کره جنوبی به پیشنهاد کمیته فنی در مسابقات گرنداِسلم شرکت خواهد کرد، اگرچه هوگوپوشان کره‌ای در مسابقات انفرادی همواره موفق بوده‌اند اما در رقابت‌های تیمی نتوانستند نتایج چشمگیری کسب نمایند.تیم چین نیز به عنوان میزبان مسابقات در این رویداد شرکت می‌کند و می خواهد از امتیاز میزبانی برای پیروزی در اولین دوره مسابقات تیمی گرنداِسلم بهره ببرد.

گفتنی است، در مسابقات جام جهانی 2017 (تیمی قهرمانی جهان) سید نعمت خلیفه عنوان بهترین مربی جهان را کسب کرد و مهدی خدابخشی نیز پس از مدتی دوری از میادین با بازگشت خود نه تنها توانست به قهرمانی تیم خود کمک نماید بلکه عنوان بهترین بازیکن را نیز بدست آورد.

حال باید دید مربیان برای کسب پیروزی در رویداد گرنداِسلم از کدام ستاره های خود بهره‌مند خواهند شد و در این مسابقات که با جوایز نقدی نیز همراه است کدام تیم می‌تواند بر سکوی قهرمانی بایستد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز