سربازان ملی‌پوشان کبدی را نگهداری می‌کنیم؛

فولادی: می‌توانیم کبدی را وارد بازی‌های سیزم آسیا کنیم

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۲۱:۰۲
کد خبر: ۶۶۶۶۹۷
فولادی: می‌توانیم کبدی را وارد بازی‌های سیزم آسیا کنیم
عباس اورسجی صبح امروز با سرتیپ فولادی مدیرکل تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئیس فدراسیون کبدی در راستای توسعه و تعمیم رشته کبدی در بین نیروهای مسلح صبح امروز با سرتیپ فولادی مدیرکل تربیت بدنی ارتش مهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد و از مسئولان ورزش ارتش خواست رشته کبدی را در تقویم ورزشی سالانه ارتش قرار دهند.

اورسجی ضمن اعلام برگزاری کلاس های آموزشی در ارتش در ادامه افزود: ارتش ظرفیت بالایی در زمینه نیروی انسانی دارد و ما هم قصد داریم همانند سایر کشور مثل هندوستان، پاکستان و سریلانکا در ارتش سرمایه گذاری کنیم تا تیم های ملی قدرتمند تری روانه مسابقات کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری سیمنار بین المللی کبدی در ایران یکی از مهم ترین برنامه های ما در سال 97 است که قصد داریم از کشور های مطرح و صاحب سبک برای حضور در این سمینار دعوت بعمل آوریم تا آخرین یافته های علمی این رشته در اختیار جوانان خود قرار دهیم. در حاشیه برگزاری سمینار بین المللی با ایجاد تعامل مناسب با سایر کشور ها بدنبال کرسی های آسیایی و جهانی نیز هستیم.

رئیس فدراسیون در حضور مدیران ورزشی ارتش گفت: آمادگی برگزاری کلاس های مربیگری و داوری برای افسران ورزشی ارتش را داریم تا کبدی در بین سربازان و نظامیان به شکل جدی رونق پیدا کند. سالانه یک تخته تاتامی به هیات کبدی ارتش خواهیم داد تا علاقمندان این رشته در سراسر کشور مشکلی برای تمرین نداشته باشند.

سرتیپ فولادی در جلسه امروز گفت: کبدی رشته نوپایی است و نسبت به سایر رشته ها سابقه کمتری دارد، فدراسیون برای توسعه این رشته مسئولیت مهمی دارد و برای رسیدن به یک جامعه آماری ایده آل باید کار مضاعف انجام دهد. در ارتش ورزش یک ماموریت محسوب می شود و بدنبال نهادینه کردن ورزش در بین نظامیان هستیم. قصد داریم از بین رشته هایی همانند کبدی، فوتبال، هندبال و دو و میدانی به آمادگی جسمانی برسیم.

مدیرکل تربیت بدنی ارتش در ادامه افزود: همکاران بنده علاقه فراوانی برای توسعه کبدی در ارتش دارند، مجموعه ارتش با داشتن نیروی انسانی مناسب می تواند پایگاه مهمی برای توسعه همگانی این رشته باشد. در زمینه جذب سرباز قهرمان رویکرد ما حفظ و حراست از سرمایه های ملی در کبدی است که دچار افت و مشکلات فنی نشوند تا در نهایت بتوانیم این نفرات را در بالاترین سطح ممکن در اختیار تیم ملی بگذاریم.

امیر فولادی در پایان گفت: ریاست ورزش سیزم آسیا بر عهده سردار باران چشمه و کشور ایران است و می توانیم با یک برنامه ریزی قوی و تعامل مناسب کبدی را وارد بازیهای ارتش های آسیا کنیم.

در جلسه فوق صانعی مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی هم از زحمات و حمایت های فدراسیون کبدی و مجموعه تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد هیات کبدی ارتش مجدد فعالیت خود را از سر گیرد.

نظر شما
پرونده ویژه