رشد ۱۸ درصدی شرکت کنندگان؛

مسابقات با شرایط جدید مقررات آسیا برگزار خواهد شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۱:۰۱
کد خبر: ۶۶۶۸۷۴
مسابقات با شرایط جدید مقررات آسیا برگزار خواهد شد
محمد علی زمانی از افزایش تعداد شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدعلی زمانی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون کاراته،با بیان این مطلب اظهار داشت: امسال 1492 کاراته کا در بخش پسران و 1837 نفر در بخش دختران در رقابتهای قهرمانی کشور شرکت کرده اند که آمارها نشان از رشد 18 درصدی نسبت به دوره گذشته این رقابتها دارد.

وی افزود: مسابقات پسران طی روزهای 27 تا 29 دی ماه در اصفهان برگزار شد و رقابتهای دختران هم از فردا در اصفهان آغاز می شود و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

زمانی گفت: با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان رقابتهای قهرمانی کشور، تصمیم گرفتیم مسابقات دختران را در دو سالن مجزا برگزار کنیم. به این ترتیب مسابقات کومیته در سالن امام علی(ع) و رقابتهای کاتا در خانه کاراته این استان برگزار می شود.

وی در خصوص تغییر شرایط سنی برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: فدراسیون کاراته آسیا به تازگی و با انتشار بولتنی از مسابقات تاریخ تولد شرکت کنندگان رده‌های سنی پایه را تغییر داده و برای پرهیز از هرگونه اجحافی در مورد واجدین شرایط ، فدراسیون کاراته تصمیم دارد پیکارهای رده های پایه را بر اساس شرایط جدید اعلام شده از سوی فدراسیون کاراته آسیا و طبق سهمیه تعیین شده برای استانها برگزار کند.

زمانی افزود: مسابقات در رشته‌های کاتا تیمی، انفرادی و کومیته انفرادی برگزار می‌شود و نوجوانان (14 و 15 سال) باید متولد سالهای 21/2/1381 الی 20/2/1383 در دوبخش کاتا و کومیته انفرادی باشند. در رده سنی جوانان هم (16 و 17 سال) نفرات باید شرایط سنی 21/2/1379 الی 20/2/1381 را در بخش کاتا تیمی، انفرادی و کومیته انفرادی داشته باشند. در رده سنی امید(زیر 21 سال) کاراته کاها باید متولد 21/2/ 1376 الی 20/2/1379 در 2 بخش کاتا و کومیته انفرادی باشند.

رئیس کمیته مسابقات ادامه داد: رقابتهای پسران 19 بهمن و مسابقات دختران 23 بهمن ماه در استان کردستان برگزار خواهد شد و اطلاعات بیشتر را طی بخشنامه ای به زودی اعلام خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز