بر اساس ادعا برخی رسانه‌های اسپانیایی؛

وقتی عربستان با پرداخت پول، لژیونر مصنوعی ایجاد می‌کند+ عکس

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۷:۲۷:۵۲
کد خبر: ۶۶۶۹۳۲
وقتی عربستان با پرداخت پول، لژیونر مصنوعی ایجاد می‌کند+ عکس
رسانه اسپانیایی از مبلغ رشوه فدراسیون فوتبال عربستان به لالیگا برای انتقال لژیونر‌های ساختگی پرده برداری کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فوتبال عربستان برای داشتن آمار بالا در تعداد لژیونر و اینکه در جام جهانی 2018 حرفی برای گفتن داشته باشد،طی توافقی با مسئولان لالیگا 9 بازیکن خود را با دادن رشوه به اسپانیا فرستاد.

cadenaser یک منبع معتبراسپانیایی رقم رشوه عربستانی ها را 2.5 میلیون یورو اعلام کرد.یعنی هر کدام از تیم های لالیگایی یا دسته دوم اسپانیا که حضور بازیکنان عربستانی را در تیمشان قبول کردند ،مبلغ 2.5 میلیون یورو دریافت نمودند.

عربستانی ها با تمام تیم های اسپانیایی مذاکره کردند و از 30 تیم تنها 7 باشگاه حاضر به انجام چنین انتقالی شدند.

تیم هایی چون لگانس،لوانه،ویارئال،وایادولید،رایووایکانو،نومانسیاواسپورتینگ خیخون باشگاه هایی بودند که بازیکنان عربستانی را قرضی تا پایان فصل خواهند داشت.

البته این پایان ماجرا نیست و پیوستن نوح الموسی (رئال وایادولید)،جابر مصطفی (ویارئال B)،علی النمر (نومانسیا)،یحیی الشهری (لگانس)،سالم الدوساری (ویارئال)،عبدالمجید السلیهم (رایو وایکانو)،فهد المولد (لوانته)،مروان عثمان (لگانس B)،عبدالله الحمدان (‌اسپورتینگ خیخون) لژیونرهای عربستانی به تیمهای اشاره شده  بخشی از همکاری فدراسیون فوتبال عربستان با فدراسیون فوتبال اسپانیا است،در این میان علوه بر باشگاههای اسپانیایی ماتادورها  قصد دارند تا با موافقت لژیونرهای ساختگی پخش تلویزیونی لالیگاه را دنیای عرب تسهیل و سرعت ببخشند که در این را نیز موفق بوده اند.

نظر شما
پرونده ویژه