با حضور رئیس فدراسیون؛

مشکلات هیات‌های استانی والیبال بررسی شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۲۴:۲۰
کد خبر: ۶۶۶۹۶۵
مشکلات هیات‌های استانی والیبال بررسی شد
نخستین نشست بررسی چالش ها و مشکلات هیات‌های استانی امروز در دو نوبت صبح و عصر با حضور رئیس فدراسیون والیبال و روسای 17 هیات دعوت شده برگزار ‌شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، یکی از برنامه‌های احمد ضیایی افزایش فعالیت بیشتر هیات‌های استانی در ورزش والیبال است و برای رسیدن به این هدف دیدار و بررسی مشکلات هیات‌های استانی در برنامه کاری رئیس فدراسیون والیبال قرار گرفته است.

نخستین جلسه از سلسله نشست‌های ضیایی رئیس فدراسیون والیبال با روسای هیات‌های والیبال استان‌های سراسر کشور، از ساعت 10 صبح امروز شروع شد و در دو نوبت صبح و عصر ادامه یافت.

در نشست کاری صبح که سه ساعت و نیم طول کشید، ابتدا رئیس فدراسیون والیبال ضرورت تشکیل اینگونه نشست ها و اهداف فدراسیون والیبال برای تشکیل آن را تشریح کرد، سپس هر یک از روسای هیات های استانی مشکلات خودشان و راهکارهای پیشنهادی برای برطرف شدن این مشکلات را با رئیس فدراسیون والیبال درمیان گذاشتند.

در نشست بعدازظهر نیز که به مدت دو ساعت طول کشید، علاوه بر ضیایی، روسای هیات های دعوت شده، روسای کمیته ها و سازمان های فدراسیون والیبال شرکت داشتند و در این نشست مشکلات اجرایی فدراسیون والیبال و راهکارهای ارتباطات بهتر هیات ها با فدراسیون بررسی شد.

در مجموع این دو جلسه یک روز کاری ضیایی رئیس فدراسیون والیبال را به خود اختصاص داد و نشست بعدی با دیگر هیات ها تکمیل کننده این روند خواهد بود.

روسای هیات های خراسان رضوی (محمدرضا حسین زاده)، خراسان شمالی (مرتضی کمالی)، خراسان جنوبی (عبدالحسین ملکی)، گلستان (عیسی سنگدوینی)، مازندران (میلاد تقوی)، گیلان (محسن خاکزاد)، سمنان (حبیب اله صفا جو)، قم (ابوالفضل احمدی)، تهران (محمود نوری)، البرز (عبدالعلی پیرمحمدی)، قزوین (رضا کیایی‌پور)، همدان (کریم ملکی)، سیستان و بلوچستان (حسین زهی)، هرمزگان (فریدون الهامی)، بوشهر (غلامرضا گنجی)، فارس (منوچهر اسدی پویا) و کرمان (علی‌اکبر ثابتی‌پور) به این نشست دعوت شده بودند.

نظر شما
پرونده ویژه