محمدرضا داورزنی:

برگزاری جام دیپلمات‌ها نشان دهنده ظرفیت فدراسیون بالای بیلیارد است

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۷:۴۹
کد خبر: ۶۷۱۱۷۱
برگزاری جام دیپلمات‌ها نشان دهنده ظرفیت فدراسیون بالای بیلیارد است
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزاری مسابقات، بین دیپلمات های سفارت خانه های مقیم تهران را آغاز برگی جدید در ورزش ایران دانست و ادامه آن را برای ایجاد روابط بهتر موثر تلقی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی معاون ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در مراسم افتتاحیه و قرعه کشی اولین دوره مسابقات رشته های بیلیاردی جام دیپلمات ها اظهار داشت: وزارت ورزش همواره بر ایجاد روابط و دیپلماسی قوی در ورزش تاکید دارد و برگزاری این مسابقات تاثیر گسترده ای برای رسیدن به این اهداف دارد. ایجاد روابط با همه کشورها یکی از مهم‌ترین ابزار برای صلح و دوستی است و اینکه بتوانیم چهره واقعی کشورمان ایران را به همه جهانیان نشان دهیم.

داورزنی افزود: ظرفیت های بسیار خوبی در فدراسیون بولینگ و بیلیارد وجود دارد و برگزاری جام دیپلمات ها میتواند نشان دهد ما در این رشته به توانایی های زیادی دست پیدا کرده ایم. برگزاری جام دیپلمات را یک بار در رشته چوگان داشته ایم و تجربه موفقی بوده و امیدوار هستیم که در این مسابقات نیز این اتفاق بیفتد.

داورزنی تصریح کرد: حضور بیش از 7 سفارتخانه در این رقابت ها حکایت از ان دارد که فدراسیون بولینگ وبیلیارد توانسته است روابط خوبی را ایجاد نماید واین امر تحسین بر انگیز است.

وی گفت: قطعا برگزاری چنین رویدادهایی می تواند نقطه عطفی در ایجاد روابط ورزشی مطلوب بین کشورمان و سایر کشورها ایجاد نماید و مطمِئن هستم این مسابقات در سال های آینده با استقبال بی نظیرتری روبه رو خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز