رقابت‌های لیگ برتر والیبال ساحلی؛

میکامال قهرمان شد/ هتل کانیار در جایگاه دوم ایستاد

۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۵:۵۸:۰۱
کد خبر: ۶۷۱۵۹۵
تیم میکامال در آخرین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر ساحلی موفق به شکست هتل کانیار علی آباد شد تا عنوان قهرمانی این رقابت ها را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یازدهمین و دوازدهمین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر ساحلی عصر امروز (جمعه) در زمین های ساحلی کیش برگزار شد تا تیم های اول تا چهارم این رقابت ها مشخص شوند.

تیم های اوج رامسر (عباس پورعسگری – بهمن قلی‌پوری) و شهرداری منطقه ۲۲ تهران (رضا نائینی – امیر شوشتری زاده) در یازدهمین مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند و اوجی ها با شکست دو بر صفر حریف با امتیازهای ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۲ عنوان سوم لیگ برتر را به خود اختصاص دادند.

در آخرین مسابقه این رقابت ها نیز تیم های میکامال (رحمان رئوفی – بهمن سالمی) و هتل کانیار علی آباد کتول (آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی) با یکدیگر روبرو شدند.

میکامال با شکست دو بر صفر حریف با امتیازهای ۲۱ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳ به ششمین برد متوالی دست یافت و با ۱۲ امتیاز عنوان قهرمانی لیگ برتر ساحلی سال ۹۶ را از آن خود کرد. تیم هتل کانیار علی آباد نیز در جایگاه دوم این رقابت ها ایستاد.

بدین ترتیب تیم های میکامال، هتل کانیار علی آباد کتول، اوج رامسر و شهرداری منطقه ۲۲ تهران با کسب رتبه های اول تا چهارم لیگ برتر سال ۹۶ پاداش ۲۰، ۱۵، ۱۰ و ۵ میلیون تومانی دریافت خواهند کرد.

دکتر احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال، فریدون الهامی سرپرست سازمان ساحلی و بهرام افشارزاده دبیر شورای ورزش و تربیت بدنی سازمان منطقه آزاد کیش از جمله تماشاگران ویژه دیدار پایانی لیگ برتر والیبال ساحلی بودند.

جدول رده بندی مرحله نهایی لیگ برتر ساحلی در پایان مسابقات به قرار زیر شد:

    میکامال (رحمان رئوفی – بهمن سالمی) ۶ برد و ۱۲ امتیاز

    هتل کانیار (آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی) چهار برد و ۱۰ امتیاز

    اوج رامسر (عباس پورعسگری – بهمن قلی‌پوری) دو برد و ۸ امتیاز

    شهرداری منطقه ۲۲ (رضا نائینی – امیر شوشتری زاده) بدون برد و ۶ امتیاز

نخستین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی از 28 دی تا 17 اسفند سال 93 در پنج مرحله و در کیش (مرحله اول، چهارم و پنجم)، بندرعباس و قشم برگزار شد.

تیم رحمان رئوفی و بهمن سالمی با قهرمانی در سه مرحله اول، دوم و پنجم عنوان قهرمانی نخستین دوره لیگ برتر ساحلی را به دست آورد. تیم صابر هوشمند و عباس پور عسگری نیز در مرحله سوم و تیم آرش وکیلی و بهنام توکلی در مرحله چهارم به قهرمانی رسیدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز