پرسپولیس ۲-۰ سپاهان؛

آتش‌بازی سرخ‌ها، یخ آزادی را آب کرد/ راه قهرمانی پرسپولیس هموار شد

۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۸:۲۳
کد خبر: ۶۷۱۶۰۹
آتش‌بازی سرخ‌ها، یخ آزادی را آب کرد/ راه قهرمانی پرسپولیس هموار شد
تیم پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر در خانه مقابل زرپوشان اصفهان به برتری دست پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر از ساعت 15:50 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

زردپوشان اصفهان آغازگر نیمه اول بازی بودند. همانطور که پیش بینی می‌شد سرخپوشان بازی را هجومی تر آغاز کردند. وحید امیری در دقیقه اول بازی به خاطر ضربه ای که به سرش وارد شد لحظاتی را بیرون از زمین بود. پرسپولیس خیلی زود روی یک موج حمله‌ای که به وجود آوردند در دقیقه 10 توسط علی علیپور به گل رسید. بعد از گل اول پرسپولیس بازی بیشتر در میانه زمین دنبال شد و سرخ پوشان یکی دو فرصت را توانستند خلق کنند ولی تبدیل به گل نشد. در دقیقه 32 وحید امیری حرکت زیبایی را آغاز کرد و توپ خوبی را برای منشا ارسال کرد و مهاجم خارجی سرخپوشان نتوانست از گلر سپاهان عبور کند و توپ در اختیار عالمه قرار گرفت. در دقیقه 39 سپاهان صاحب یک فرصت خوب شد که ضربه بازیکن سپاهان به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در دقیقه 46 احمدزاده از سمت راست ارسال خوبی را در شش قدم حریف داشت که با ضربه سر منشا همراه شد. ضربه سر گادوین به تیرک عمودی برخورد کرد و علیپور توپ باد آورده را به تور پشت دروازه کوبید. این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

نیمه دوم را نیز سرخپوشان هجومی آغاز کردند و وحید امیری در دقیقه 46 ضربه خوبی را روانه دروازه سپاهان کرد که با واکنش خوب دروازه بان این تیم همراه بود. در دقیقه 51 ساسان انصاری در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک موقعیت شد که داور اعلام خطا به سود سرخپوشان کرد و در همین لحظه گادوین منشا بهترین فرصت را برای گل دوم داشت که توپ به بیرون رفت. شجاع خلیل زاده در دقیقه 68 روی ارسال بی نقص فرشاد احمدزاده توانست با ضربه سر گل دوم سرخپوشان را به ثمر برساند. علی علیپور در دقیقه 83 فرصت زدن گل سوم را داشت که مدافع سپاهان توپ را دور کرد. در ادامه تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل فایده ای نداشت و در نهایت با همان دو گل این بازی به پایان رسید.

پرسپولیس 2 ................................................................................................ 0 سپاهان

گل‌ها: علی علیپور 10(پرسپولیس)- شجاع خلیل‌زاده 68(پرسپولیس)

کارت زرد: سعید آقایی 33(سپاهان)- مهدی شریفی 51(سپاهان)- فرشاد احمدزاده 55(پرسپولیس)-شجاع خلیل زاده 84(پرسپولیس)

داوران: محمدحسین زاهدی‌فرد – علیرضا ایلدروم – سجاد طوری – سیدمهدی مرجان زاده

ناظر: حیدر شکور

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری (69 احمد نوراللهی)، صادق محرمی، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری (87 سیامک نعمتی)، گادوین منشا (67 بشار رسن) و علی علیپور

 

ترکیب سپاهان:

ابراهیم عالمه، ابوالحسن جعفری، ساسان انصاری، سعید آقایی، مهرداد محمدی، علی کریمی، مهدی شریفی، محمد قاید رحمتی (72 میلاد سرلک)، حسین پاپی (60 ادون حسنی)، عارف محمدی، سیاوش یزدانی مقدم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز