هاوش سهمیه پلی‌آف گرفت؛

نوزدهمین برد بانک سرمایه

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۳۴:۲۹
کد خبر: ۶۷۲۷۸۶
نوزدهمین برد بانک سرمایه
تیم هاوش گنبد با شکست خاتم اردکان در آخرین دیدار دور مقدماتی موفق به کسب سهمیه مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته یازدهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (یکشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، آمل، ارومیه، ورامین و گنبد به صورت همزمان پیگیری می شود.

در نخستین دیدار این هفته تیم های هاوش گنبد و خاتم اردکان در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که هاوش در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 19 و 25 بر 15 خاتم را شکست داد تا از نظر تعداد برد با شمس برابر شود و با دو امتیاز بیشتر در رتبه هشتم قرار گیرد.

این مسابقه یک ساعت و 15 دقیقه طول کشید و دو هزار تماشاگر علاقمند به والیبال در سالن گنبد نظاره گر آن بودند.

تیم هاوش این مسابقه را با ترکیب  عبدالحمید چوگان، کمال قریشی، جمال الدین کنعانی پور، متین تکاور، بنیامین ایگدری و ولی نور محمدی آغاز کرد و تیم خاتم اردکان نیز از ترکیب محمد حسن صنوبری، اکبر ولایی، امیر علی محمد فتحعلی، امیرحسین طالبیان، علیرضا جلالی و رشید یوسفی در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.

مرتضی اکرمی، احسان زحمتی و خلیل یگانه مجد به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

تیم والیبال بانک سرمایه که صدرنشینی اش در دور مقدماتی قبلا مسجل شده بود، در آخرین مسابقه دور مقدماتی به مصاف نماینده ساری رفت و سه بر صفر این تیم را با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 21 و 28 بر 26 به پیروزی رسید.

شاگردان مصطفی کارخانه با کسب این پیروزی تعداد بردهای خود را در پایان دور مقدماتی به 19 برد و امتیازها را به عدد 57 رساندند.

مجتبی بیداریان، شهریار خدایی و سعید درخشنده به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را که 84 دقیقه طول کشید و 100 تماشاگر در خانه والیبال تهران داشت، بر عهده داشتند.

عادل غلامی، شهرام محمودی، مجتبی میرزا جانپور، محمد موسوی، ژیگالدو و فرهاد قائمی بازیکنان شروع کننده تیم بانک سرمایه در این مسابقه بودند.

همچنین برای تیم ساری 21 در ابتدای این مسابقه حامد تاری وردی، مهراب ملکی، جابر اسماعیل زاده، رامین خانی، علیرضا جلوه و محمد غلامی به میدان رفتند.

در سومین مسابقه هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر تیم های شمس و رعد پدافند کاشان در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که شمسی ها به رغم ارائه نمایشی زیبا سه بر دو مغلوب رعد شدند تا در آخرین مسابقه خود امیدشان را برای کسب سهمیه مرحله پلی آف از دست بدهند.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم شمس در ست های سوم و چهارم این مسابقه 31 بر 29 و 30 بر 28 به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 18 و 16 بر 14 مغلوب رعد پدافند کاشان شدند تا با 8 برد و 21 امتیاز به کار خود در دور مقدماتی لیگ برتر مردان سال 96 پایان دهند. هاوش گنبد با 8 برد و 22 امتیاز سهمیه هشتم پلی آف را به دست آورد.

امید فولادی وندا، وحید پورکاشیان و رضا نظام دوست به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

این مسابقه که با 145 دقیقه طولانی ترین دیدار این هفته بود و 30 تماشاگر داشت، سه کارت زرد و قرمز نیز از سوی داور نخست به همراه داشت که محمدرضا حضرت پور بازیکن شماره 16 شمس کارت زرد و قرمز دریافت کرد و تیم رعد پدافند کاشان نیز کارت قرمز گرفت.

محمد وکیلی سرمربی شمس در ابتدای این مسابقه از ترکیب مهرداد شیبانی، اشکان حق دوست، بهنام ابراهیمی، امیرحسین توخته، امیر محمد فلاحت خواه و احسان دانش دوست استفاده کرد.

فرهاد نفرزاده سرمربی نماینده کاشان نیز در ابتدای آخرین مسابقه خود در لیگ برتر از ترکیب عباس فتحی، مصطفی باقری، علی نودوزپور، علی اصغر مجرد، محمود رسولی و طیب عینی استفاده کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز