تمام ضعف تیم را نباید روی داور بگذاریم‌؛

مهاجری: فردا برای فرار از همه چیز به میدان می‌آییم/ نمی‌خواهم پیش از بازی شبهه ایجاد کنم

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۲:۴۸
کد خبر: ۶۷۴۷۷۷
مهاجری: فردا برای فرار از همه چیز به میدان می‌آییم/ نمی‌خواهم پیش از بازی شبهه ایجاد کنم
سرمربی تیم پدیده، گفت: پارس جم تیم خوبی است و تارتار و کادرش زحمات زیادی کشیده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: هفته قبل متاسفانه نتیجه خوبی رقم نخورد و در شرایطی که بازی متعادل پیش می‌رفت، اشتباهات داوری نتیجه را عوض کرد.

وی افزود: در نیم‌فصل دوم، از شش دیدار چهار بازی مشکلات ریز و درشتی از ناحیه داوری رقم خورد که باعث شد نتیجه نگیریم. ان‌شاءالله فردا مشکلات داوری کمتر باشد تا عادلانه‌ترین نتیجه رقم بخورد. پارس جم تیم خوبی است و تارتار و کادرش زحمات زیادی کشیده‌اند. فردا برای فرار از همه چیز به میدان می‌آییم.

او درباره بازیکنان مصدوم و محرومش گفت: به داشته‌هایمان فکر می‌کنیم نه به نداشته‌ها. متاسفانه مرادمند و حسینی را نداریم. باید خودمان باشیم تا نتیجه بگیریم.

مهاجری خاطرنشان کرد: نمی‌توان به بازیکن خاصی ایراد گرفت، از کریمویی ممنونم که در هفته گذشته وقت بسیار زیادی گذاشت تا مشکلات حل شود. با انتظاری، مدیر مجموعه پدیده هم صحبت‌های خوبی داشتیم و به آینده امیدواریم.

وی افزود: داشتیم کاری نو و جدید را در فوتبال خراسان رقم می‌زدیم اما متاسفانه نشد و برهه‌ای از خط خارج شدیم. بازیکنانم باید تمرکز داشته‌باشند و اگر این اتفاق رقم بخورد، قطعا می‌توانیم‌پیروز شویم.

مهاجری گفت: جمیع جهات را باید برای انتخاب زمین برگزاری بازی لحاظ کنیم. اگر تیم جم در زمین خودش تمرین نکند چه اتفاقی می‌افتد؟ در بازی با تراکتور بعد از ۱۵ دقیقه تازه بازی دستمان آمد، زیرا با زمین آشنا نبودیم. ما در مشهد ۲ ظرفیت به نام امام رضا (ع) و ثامن‌الائمه داریم که با لحاظ‌ کردن جمیع جهات به ورزشگاه ثامن رسیدیم.

او درباره اشتباهات داوری گفت: با اصفهانیان در اردوی کیش که داشتیم رودررو صحبت کردیم. یک داور جوان سه بار برای ما تاکنون قضاوت کرده که در هر سه اشتباه داشته‌است. نمی‌خواهم برای بازی فردا شبهه ایجاد کنم اما می‌توانیم حالا که لیگ به مراحل حساس خود رسیده، با چیدمانی بهتر پیش برویم. بایستی هم داور باتجربه در چرخه باشد و هم اعتماد به نفس داور جوان‌مان از بین نرود.

مهاجری افزود: تمام ضعف تیم را نباید روی داور بگذاریم‌، اما مثلا محمد قاضی در کجای فوتبالش تاکنون تمارض کرده که در بازی با تراکتور خطای پنالتی روی او را داور تمارض می‌پندارد. باید همانطور که ما تیم حریف را در طول هفته آنالیز می‌کنیم، تیم داوری هم باید شناخت کافی از بازیکنان داشته‌باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز