در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل رخ داد؛

سم‌کوبی وسط زمین باتلاقی فوتبال+عکس

۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۱:۴۴:۳۵
کد خبر: ۶۷۴۹۱۱
سم‌کوبی وسط زمین باتلاقی فوتبال+عکس
در بین نیمه دیدار تیم‌های خونه به خونه و نساجی مازندران چند راس اسب در زمین باتلاق گونه بابل باعث ضعیف‌تر شدن کیفیت زمین بازی شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و خونه به خونه بابل  در چارچوب دیداری معوقه از هفت و بیست ویکم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور روز گذشته در حالی برگزار شد که این بازی همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد با اتفاقات ناگوتری به پایان رسید.

در این رابطه اگر درگیری بیرون از میدان هواداران تیم‌ها را، که واقعا جای تاسف دارد و عکس‌ها و فیلم‌های آن یکی یکی در فضای مجازی دست به دست می‌شود، را خارج از زمین مسابقه تصور کنیم، ورود چند راس اسب بین دو نیمه بازی که قصد برگزاری برنامه‌ای  هماهنگ را داشتند و صدای مسئولان سازمان لیگ را درآورد، نمی‌توان نادیده گرفت!

 در زمین تیم خونه به خونه که به دلیل بارندگی شباهت زیادی به باتلاق پیدا کرده بود متاسفانه استفاده از مواد منفجره  مانند ترقه باعث رم کردن این حیوانات شد و واژه «گل بود به سبزه نیز آراسته شد» بار دیگر به کار آمد!

باتلاق ورزشگاه هفت تیر بابل خود کیفیت بازی را زیر سوال برده بود و امکان آسیب دیدگی بازیکنان را به حداکثر ممکن رسانده بود که سم کوبی اسب‌ها نیز به آن اضافه شد و در نیمه دوم کیفیت زمین به مراتب پایین‌تر از نیمه نخست شد ودر کل هم موضوع نامناسب بودن زمین روی کیفیت بازی بسیار تاثیر گذار بود.

انتظار می‌رود مسئولان سازمان لیگ با پیگیری این موضوع، ضمن برخورد با عوامل این اتفاق، از تکرار آن در چنین بازی‌هایی جلوگیری کنند تا همانند کتک خوردن هواداران تیم‌های رقیب کم کم به یک عادت تبدیل نشود!

a+(78)

a+(79)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز