بامداد امروز؛

تیم ملی هاکی وارد کشور شد

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۸:۴۳:۱۷
کد خبر: ۶۷۷۰۴۸
تیم ملی هاکی وارد کشور شد
تیم ملی هاکی داخل سالن کشورمان که موفق به کسب عنوان سومی رقابت های جهانی شده بود در میان استقبال شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بامداد امروز وارد تهران شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی هاکی داخل سالن کشورمان که در رقابت های جهانی آلمان موفق شد به عنوان سومی دست یابد در میان استقبال شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و علاقه مندان به ورزش هاکی و خانواده های قهرمانان بامداد امروز وارد کشور شد.

شهنازی ضمن تبریک این موفقیت به  اعضای تیم ملی هاکی، مسئولین و کادر فنی گفت: بدون تردید کسب عنوان سومی رقابت های جهانی داخل سالن عنوان ارزشمندی است که نشان از تلاش های شبانه روزی مسئولین فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان آن دارد.

وی تصریح کرد: موفقیت تیم های ورزشی کشورمان در رقابت های آسیایی و جهانی و همزمانی آن با ایام دهه مبارک فجر و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورمان دراقصی نقاط جهان کام مردم عزیزمان را شیرین تر کرد و جا دارد به همه این عزیزان خدا قوت و دست مریزاد گفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز