با پایان رقابت‌ها؛

گروه های برتر مرشدان جشنواره هفتم انتخاب شدند

۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۸:۴۴
کد خبر: ۶۷۷۸۲۹
گروه های برتر مرشدان جشنواره هفتم انتخاب شدند
هفتمین جشنواره مرشدان برتر ایران زمین و نخستین جشنواره رادیویی آواها و نواهای پهلوانی در حال برگزاری است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این دوره از جشنواره، 62 مرشد نوجوان، جوان، بزرگسال (19 تا 30، 31 تا 40، 41 تا 50، 51 تا 60 و 60+ سال) از  17 استان آذربایجان شرقی، یزد، قزوین، زنجان، فارس، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، اردبیل، کرمانشاه، قم، البرز، اصفهان، مازندران، مرکزی، سمنان و همدان در بخش گروهی که به دو دسته دو نوازی و بیش از دونوازی تقسیم می شد برای کسب عنوان برتری و دست یابی به تندیس های زرین، سیمین و دیپلم افتخار با یکدیگر پیکار داشتند که نتایج زیر به دست آمد.

در دسته دونوازی تیم دونفره استان یزد موفق به کسب  سردم زرین این جشنواره شد و تیم دو نفره استان کرمانشاه سردم سیمین را از آن خود کرد.

در دسته بیش از دو نوازی تیم های استانهای مرکزی ب (مرشدان ساوه)، همدان و البرز صاحب سردم زرین شدند و تیم های استانهای اصفهان و مرکزی الف (مرشدان اراک) با کسب امتیازات لازم از داوران جشنواره نیز به دیپلم افتخار نائل آمدند.

خاطر نشان می گردد: آیین اهدای جوایز مرشدان برتر هفتمین جشنواره و نخستین جشنواره رادیویی نواها و آواهای پهلوانی توسط جوهری (رییس فدراسیون) و مرادی فر (دبیر فدراسیبون) برگزار گردید

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز