سیروس دین محمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

باشگاهی در آسیا وجود ندارد که استقلال را نشناسد/ آبی‌پوشان با یک گل الهلال را شکست خواهند داد

۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۲:۰۳
کد خبر: ۶۷۷۸۷۰
باشگاهی در آسیا وجود ندارد که استقلال را نشناسد/ آبی‌پوشان با یک گل الهلال را شکست خواهند داد
مربی سابق استقلال گفت: بازیکنان استقلال باید توجه داشته باشند که بعد از زدن یک گل به لاک دفاعی نروند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیروس دین محمدی پیشکسوت ملی پوش باشگاه استقلال درباره تساوی آبی پوشان پایتخت مقابل الریان قطر به خبرنگار برنا گفت: به نظر من استقلال در این دیدار روی هم رفته بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و حتی می توانست برنده از زمین خارج شود.

وی افزود: من معتقدم استقلال بعد از به ثمر رساندن گل نخست عقب نشینی کرد و توپ و میدان برای دقایقی به تیم میزبان رسید و این تیم با توجه به میزبانی توانست با به ثمر رساندن 2 گل خود را در آستانه برد این دیدار قرار بدهد،اما بچه ها بعد از دریافت گل دوم به خودشان آمدند و همان استقلالی شدند که ما می شناسیم و خوشبختانه حملات بچه ها  نتیجه بخش بود و شاید این باید برای بچه ها درسی شود که با به ثمر رساندن یک گل درون لاک دفاعی نروند.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که بازی حساس استقلال مقابل الهلال را چگونه ارزیابی می کند، افزود: خوشبختانه ما امسال تیم بسیار خوبی داریم و از طرفی در آسیا باشگاهی وجود ندارد که استقلال را نشناسد، الهلال هم تیم کوچکی نیست و در این سالها نشان داده یکی از قدرتهای آسیا است،در این دیدار اگر فضای بازی را به خوبی تحت کنترل خود در بیاورند و اجازه فضا سازی با بازیکنان الهلال ندهند ،به امید خدا من فکر می کنم استقلال قدرت بردن الهلال را دارد.

از مربی سابق استقلال خواستیم نتیجه بازی را پیش بینی کند؟سیروس دین محمدی در این رابطه اظهارداشت: استقلال یک بر صفر الهلال را خواهند برد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: استقلال تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد و بازیکنان بدانند همه تیمها از آنها حساب می‌برند و همین مهم می‌تواند عاملی شود تا استقلال در لیگ قهرمانان این فصل خوش بدرخشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز