بازی در فصل دوم سخت است؛

فکری: رفتار اسکوچیچ به دور از رفتار و منش حرفه‌ای بود/ شخصی با لباس پلیس جادوگری کرد!

۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۷:۴۹
کد خبر: ۶۷۷۹۱۳
فکری: رفتار اسکوچیچ به دور از رفتار و منش حرفه‌ای بود/ شخصی با لباس پلیس جادوگری کرد!
سرمربی تیم فوتبال مسجد سلیمان، گفت: رفتار اسکوچیچ در شان این مربی نبود. وی با دادن یک لیوان آب به دور از رفتار و منش حرفه‌ای است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال مسجدسلیمان، درباره حواشی اخیر در دیدار این تیم با خونه به خونه در رقابت‌های لیگ آزادگان، گفت: شخصی در کنار نیمکت با لباس پلیس حضور پیدا کرد و با توجه به رفتارهایی که انجام داد مشغول شغل شریف جادوگری بود. بعد از بازی به من اطلاع دادند که فردی در مجاورت نیمکت حضور داشت. سرپرست تیم زمانی که متوجه شد پیگیری کرد اما ظاهرا وی را متوالی کردند و نتوانستیم فرد مورد نظر را پیدا کنیم.

وی ادامه داد: خودم مازندرانی هستم و تیم حریفم خونه به خونه برای شهرستان بابل است و نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم اما در مجموع درباره مسئله جادوگری چند باری در رسانه‌های مختلف بحث شد. من به عنوان مربی نمی‌دانم باید حواسم به مسائل فنی تیم باشد و یا حواشی که پیرامون تیممم رخ می‌دهد باشد.

فکری با تاکید بر اینکه در جریان بازی به اتفاقات بازی اعتراض کردم اما داور دیدار صدای من را نشنید، افزود: نمی‌دانم چرا داور به منی که در کنار زمین بازی معترض بودم بی تفاوت بود. داور و ناظر بازی به جای اینکه به حرف من گوش دهد به بازیکنان نیمکت نشینم داد و بیداد کرد. بعضی از رفتارها بر روی داور تاثیر می‌گذاشت. البته ما باید مواظب باشیم تا کمیته اخلاق بازخواستمان نکند. 

فکری درباره برخورد سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه با وی در جریان این دیدار، بیان کرد: رفتار اسکوچیچ در شان این مربی نبود. وی با دادن یک لیوان آب به دور از رفتار و منش حرفه‌ای است. خوب است که یک مربی بعد از برد اخلاق را هم ببرد.

سرمربی تیم فوتبال مسجدسلیمان درباره اعتراض‌های اخیر هواداران این تیم، گفت: مردم نگران هستند. تغییراتی هم در تیم انجام شده شاید برای آن ناراحت باشند اما مردم باید بدانند که بازی در فصل دوم بسیار سخت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز