استقلال جوان دو_ مقاومت چهار؛

شکست ناباورانه استقلال در لیگ جوانان/ آبی‌ها جام را از دست دادند

۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۴:۲۸
کد خبر: ۶۷۷۹۶۲
شکست ناباورانه استقلال در لیگ جوانان/ آبی‌ها جام را از دست دادند
تیم فوتبال استقلال جوان در رقابت‌های لیگ جوانان مقابل مقاومت باخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال استقلال جوان در هفته سی‌ام و پایانی لیگ جوانان به مصاف تیم فوتبال مقاومت رفت که این دیدار با نتیجه چهار بر دو به نفع مقاومت به پایان رسید. 

استقبال خوبی از این دیدار شد و استقلال موقعیت‌های بسیاری داشت اما نتوانست به خوبی استفاده کند. آبی‌ها در نیمه نخست دو گل را دریافت کردند تا این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع مقاومت به پایان برسد.

در اواسط نیمه دوم آبی‌ها توانستند یکی از گل‌ها را جبران کنند اما مقاومت فشار خود را بر دروازه آبی‌پوشان بیشتر کرد و گل سوم و چهارم را وارد دروازه حریف کرد. استقلال در دقایق پایانی یک گل دیگر هم به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه چهار بر دو به نفع مقاومت تمام شود.

استقلال در حالیکه سه امتیاز از مقاومت در جدول عقب بود، با توجه به تفاضل گل خوبی که داشت، اگر در این‌ بازی پیروز میدان می‌شد به قهرمانی جوانان تهران می‌رسید. این تیم تا قبل از این بازی صاحب بهترین خط دفاع و بهترین خط حمله بود. اما مهاجمان آبی نتوانستند از موقعیت‌های زیادی که داشتند استفاده کنند و تنها یک بار دروازه حریف را در این بازی که حکم فینال را داشت، بازکردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز