با حضور در محل کمیته ملی المپیک؛

رئیس و مسئولان فدراسیون بدمینتون با صالحی امیری دیدار و گفتگو کردند

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۲۹:۵۵
کد خبر: ۶۷۸۹۳۵
رئیس و مسئولان فدراسیون بدمینتون با صالحی امیری دیدار و گفتگو کردند
محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون روزگذشته با حضور در محل کمیته ملی المپیک با آقای دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این دیدار که با حضور علی موذن دبیرفدراسیون، محمد فرجی نایب رئیس فدراسیون، ابوالفضل مهاجر بختیاری مشاور عالی فدراسیون بدمینتون انجام شد، پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون گزارشی از شرایط و عملکرد فدراسیون و برگزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر که با حضور ۱۵ کشور خارجی انجام شد و همچنین گزارشی از اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان که آذر ماه در شهرستان سمنان انجام گردید را ارائه دادند.

در این دیدار صالحی امیری با قدردانی و تشکر از زحمات مسئولان فدراسیون بدمینتون اظهار داشت: تلاش شما در جهت توسعه این رشته ورزشی است که شادی و نشاط قابل قبولی را به جامعه ارائه می دهد.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان ساخت: با توجه به کادر فنی منظم و اجرائی فدراسیون بدمینتون آینده خوبی را برای این رشته پیش بینی می کنم وبرای مسئولان این رشته آرزوی موفقیت دارم. در ادامه این دیدار مسئولان فدراسیون بدمینتون با شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و کاووس سعیدی خزانه دار کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز