فردا برگزار خواهد شد؛

آغاز جدال مدعیان برای قهرمانی در لیگ برتر

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۹:۲۳
کد خبر: ۶۷۹۴۰۳
آغاز جدال مدعیان برای قهرمانی در لیگ برتر
دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان روز چهارشنبه دوم اسفندماه با دو دیدار پیگیری می شود تا چهار مدعی باقی مانده رقابت ها شانس خود را برای کسب مقام قهرمانی بیازمایند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان کشور جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه دوم اسفندماه با دو دیدار در شهرهای تبریز و تهران پیگیری می شود.در نخستین مسابقه تیم های شهرداری تبریز و خاتم اردکان در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف یکدیگر می روند.

شهرداری تبریز که در دور مقدماتی با 16 برد و 44 امتیاز عنوان سوم را به دست آورد، در مرحله نخست پلی آف کاله مازندران را از پیش رو برداشت که رتبه ششم (13 برد و 39 امتیاز) دور مقدماتی را به دست آورده بود.

از سوی دیگر خاتم اردکان که در پایان دور مقدماتی رتبه هفتم را با 11 برد و 30 امتیاز به دست آورد و در مرحله نخست پلی آف نیز موفق به حذف سایپا تهران شد با 16 برد و 47 امتیاز در رتبه دوم جدول دور مقدماتی قرار گرفته بود.

دو تیم شهرداری تبریز و خاتم اردکان در دور مقدماتی دوبار به مصاف یکدیگر رفتند که سهم هر تیم یک پیروزی برابر حریف بوده است. در دور رفت شهرداری تبریز در بازی خانگی موفق به شکست سه بر یک خاتم شد و شاگردان عباسعلی میرحسینی در دیدار برگشت در 27 دیماه تبریزی ها را در اردکان سه بر صفر شکست دادند و نتیجه دور رفت را جبران کردند.

در دومین مسابقه دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران در خانه والیبال تهران با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

بانک سرمایه در دور مقدماتی موفق به کسب عنوان صدرنشینی با 19 برد و 57 امتیاز شد و در مرحله نخست پلی آف نیز تیم هاوش گنبد را از پیش رو برداشت تا حریف پیکان تهران شود.تیم پیکان در دور مقدماتی با 13 برد و 39 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت و در مرحله نخست پلی آف شهرداری ورامین را که در مقدماتی در رتبه چهارم قرار گرفته بود، از پیش رو برداشت.

بانک سرمایه و پیکان تهران نیز در دور مقدماتی لیگ برتر والیبال دو بار به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در دور رفت سه بر یک و در دور برگشت سه بر صفر پیکان را شکست دادند.

دو تیم پیکان و بانک سرمایه در دیدار نهایی دو سال قبل این رقابت ها حریف یکدیگر بودند و امسال برای نخستین بار در مرحله نیمه نهایی حریف هم شدند تا فاتح نهایی به دیدار نهایی راه یابد و بازنده برای کسب عنوان سومی تلاش کند.

برنامه دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر:

تبریز، سالن شهید افدمی، ساعت 16

شهرداری تبریز – خاتم اردکان

تهران، خانه والیبال، ساعت 18

بانک سرمایه – پیکان تهران

نظر شما
پرونده ویژه