در مجمع سالیانه هیئت وزنه برداری خراسان رضوی؛

مرادی: حمایت صبوریان سبب افتخار آفرینی بانوان وزنه بردار شد

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۷۹۵۶۹
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان گفت: بانوان وزنه‌بردار خراسان رضوی در کشور با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افتخار آفرین شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری در مجمع سالیانه هیئت وزنه برداری خراسان رضوی که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: باید به خراسان رضوی برای افتخار آفرینی در حوزه بانوان تبریک گفت، عملکرد درخشان بانوان استان سبب دعوت بانوان استان به اردوی تیم ملی شد.

وی افزود: طبق گزارشات، ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان وزنه برداری استان و باتوجه به بررسی های فدراسیون حمایت صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان سبب رشد و گسترش این رشته ورزشی در استان شده و افتخار آفرینی اخیر بانوان استان هم با همین حمایت محقق شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: وزنه برداری همواره بین مردم ایران محبوب بوده و مدال آفرین است که با فعالسازی بخش بانوان مقبولیت و علاقه جامعه به این رشته افزایش یافته است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان تصریح کرد: زمانی بودکه خراسان رضوی هیچ فعالیتی در این رشته نداشت و به نوعی هیئت وزنه برداری استان تعطیل بود اما امرو با همت صبوریان و قاسمیان رئیس هیئت استان به جز شهرستان مشهد سایر شهرستان‌های استان هم در این بخش فعال شده‌اند.

وی خبرداد: مسابقات جهانی وزنه برداری سال آینده در ترکمنستان برگزار خواهد شد و در همین راستان در نظر داریم تا اردوی تیم ملی وزنه برداری در شهر مشهد برگزار شود و از این طریق فضا خوبی را برای مربیان و ورزشکاران استان به وجود آوریم.

در پایان این جلسه از کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ر راستای حمایت از رشته وزنه برداری و ارتقا استان به عنوان یکی از قطب های این رشته در کشور توسط رئیس فدراسیون وزنه برداری تقدیر و تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز