در بازدید از مجموعه ورزشی الماس آبی تهران؛

فرامرزیان: تقویت بخش خصوصی در ورزش سلامت عمومی و رونق اقتصادی را به دنبال دارد

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۸۰۱۵۸
فرامرزیان: تقویت بخش خصوصی در ورزش سلامت عمومی و رونق اقتصادی را به دنبال دارد
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در بازدید از مجموعه در حال ساخت و توسعه (الماس آبی تهران ) ورود بخش خصوصی در عرصه ورزش را یکی از اتفاقات خوب نام برد و تقویت بخش خصوصی را موجب افزایش سطح سلامتی جامعه و همچنین رونق اقتصادی دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ژاله فرامرزیان در بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی الماس آبی که صبح امروز به همراه مریم ملا رمضانی سرپرست دفتر طرح و برنامه و نصرالله پریچهره مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش وجوانان صورت گرفت؛ حضور بخش خصوصی در عرصه ورزش را اتفاقی بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: در شرایط کنونی ورزش یک صنعت است و اگر بخش خصوصی در ورزش فعال شود هم سلامت جامعه را به همراه خواهد داشت و هم از طرفی موجب رونق اقتصادی خواهد شد چرا که سرمایه گذاری بخش خصوصی و احداث اماکن، قطعا زیر ساخت های لازم برای رو ی آوردن مردم به ورزش را بیشتر از قبل فراهم می کند و سبب می شود که رونق اقتصادی در ورزش هم بوجود آید.

وی اهداف وزارت ورزش و جوانان با بخش خصوص را در ترویج ورزش به منظور سلامتی جامعه منطبق دانست و تاکید کرد که حمایت و تقویت لازم به منظور استمرار بخش خصوصی در عرصه ورزش صورت می گیرد.

فرامرزیان توضیح داد: آنچه مسلم است بخش خصوصی برای احداث اماکن ورزشی سرمایه گذاری می کند و ناگزیر به حفظ سرمایه خود به منظور استمرار در عرصه ورزش است که این مهم در نهایت به سود بخش خصوصی و مردم است تا امکان لازم برای ورزش را پیدا کنند اما در این بین وزارت ورزش و جوانان بخش خصوصی را تقویت و حمایت می کند تا آنها هم بتوانند شرایط ورزش آسانتر و ارزانتر را برای مردم بوجود آورند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان اهمیت بکارگیری مدل انرژی سبز در مختصات سازه های ورزشی را هم مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: بی شک سازه های سبز یکی از جالب توجه ترین مفاهیم فناوری های نوین هستند که پس از مطرح شدن جایگزینی منابع تجدیدپذیر فاقد آلایندگی های زیست محیطی و معرفی فناوری های مبتنی بر منابع انرژی دوستدار محیط زیست، با سرعت قابل توجهی در حال گسترش هستند.

در این بازدید رضا محمدی باهر مدیر و موسس مجموعه فرهنگی ورزشی الماس آبی تهران نیز گزارشی از امکانات این مجموعه که دارای یک هزار و 800 متر زیربنا شامل دو واحد مجزا برای خانمها و آقایان است ارائه داد. بخشی از فعالیت های این مجموعه ورزشی آغاز شده و همچنان در حال توسعه و گسترش است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز