مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان:

رمز موفقیت خوزستان در ورزش تعامل است

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۰:۰۰
کد خبر: ۶۸۰۴۶۵
رمز موفقیت خوزستان در ورزش تعامل است
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: وجود 193 تیم لیگی از استان خوزستان نشان دهنده این است که یک رمز وجود دارد و آن تعامل است. دستگاه های مختلف در این زمینه کمک می کنند تا این اتفاقات خوب رقم بخورد و ما بتوانیم استعداد های استان را در سطح کشور به منصه ظهور برسانیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، افشین حیدری در نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان که صبح امروز پنج شنبه سوم اسفند ماه در محل هتل بوستان اهواز برگزار شد؛ ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه اظهار کرد: جا دارد از وزیر محترم ورزش و جوانان به خاطر حمایت های همه جانبه ای که از ورزش خوزستان داشته اند تقدیر و تشکر کنم و همچنین از اصحاب رسانه که همواره در شرایط نامناسب جوی رویدادهای ورزشی را منعکس کرده اند. 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: خوزستان ظرفیت های زیاد دارد و وقتی می گوییم خوزستان قطب ورزشی ایران است، سخن به گزاف نگفته ایم.

وی افزود: وجود منابع غنی انسانی، استعداد های زیاد، بنگاه های اقتصادی خوب که با مدیریت عالی استان جناب آقای شریعتی عملکرد خوبی داشته اند.

حیدری تاکید کرد: وجود 193 تیم لیگی از استان خوزستان نشان دهنده این است که یک رمز وجود دارد و آن تعامل است. دستگاه های مختلف در این زمینه کمک می کنند تا این اتفاقات خوب رقم بخورد و ما بتوانیم استعداد های استان را در سطح کشور به منصه ظهور برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: یکی دیگر از تحولاتی که در بخش سخت افزاری و نرم افزاری ورزش استان اتفاق افتاده این است که برنامه ریزی های خوب و علمی که انجام شده؛ ما را به آینده ورزش استان خوزستان امیدوار می کند. در حوزه نرم افزاری یکی از مهمترین کارها پرکردن خلا بین جامعه دانشگاهی و ورزشی بود.استفاده از ظرفیت پشکسوتان و مربیان و استفاده از مشوق های قانونی برای حضور بیشتر صنایع در بخش ورزش نیز از جمله رویکردهای این اداره کل است.

وی خطاب به حاضرین در جلسه اعلام کرد: ورزش خوزستان و قطار توسعه ورزش خوزستان سرعت خوبی دارد و حمایت شما عزیزان را نیاز دارد تا از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه سال خوبی را در ورزش خوزستان پشت سر گذاشته ایم؛ عنوان کرد:  برای اولین بار در میزبانی قهرمانی کشور و مسابقات بین المللی 73 میزبانی داشتیم که این یک رکورد محسوب می شود.

حیدری با تاکید بر اینکه ظرفیت خوزستان بیش از این است، اظهار کرد: امیدوارم با برنامه ریزی منسجم میزبانی های بیشتری را کسب کنیم. اهداف زیادی پشت این میزبانی ها هست و در همین راستا تفاهم نامه هایی نیز بین اداره کل و فدراسیون های ورزشی آماده شده که ارائه خواهد شد.

وی از افزایش دعوت ورزشکاران خوزستانی به اردوهای تیم ملی خبر داد و گفت: در سال جاری 17 مورد میزبانی اردو های تیم ملی در استان انجام شده است. و با توجه به حمایت های شما خوزستان در آینده حرف بیشتری در کرزش خواهد داشت.

حیدری گفت: در حوزه سخت افزاری نیز کارهای زیادی از جمله تکمیل 10 استخر در حال انجام است که امیدوارم تا پایان 97 به بهره برداری برسد.همچنین تکمیل پروژه های نیمه تمامی که سال ها زخمی بر پیکر استان خوزستان بوده اند؛ که امیدواریم با کمک وزیر محترم و استاندار خوزستان به سرانجام برسد.

خبرنگار: سحر کوراوند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز