نایب رئیس هیئت جانبازان خوزستان:

سهمیه بانوان در میادین بین‌المللی کم است

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۶:۰۲
کد خبر: ۶۸۰۵۳۴
سهمیه بانوان در میادین بین‌المللی کم است
نایب رئیس هیئت جانبازان خوزستان گفت: سهمیه بانوان در میادین بین المللی و اعزام ها بسیار کم است که تقاضای افزایش آن را داریم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، زهرا کرم زاده به عنوان نماینده ورزش بانوان و نواب رؤسا در نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان که امروز پنج شنبه 3 اسفند ماه در محل هتل بوستان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از درخواست های نواب روسای هیات های ورزشی توجه به شرایط فعالیت آنها است.چراکه سالهاست نواب روسا به صورت افتخاری فعالیت می کنند و علی رغم کار زیاد و فعالیت مفید اما هنوز تغییری در وضعیت آنها ایجاد نشده است. چرا باید فعالیت نواب رؤسا به صورت افتخاری باشد؟ از وزیر محترم خواهشمندم که این مشکل را حل کنند.

مربی برتر آسیا در مسابقات پاراسیایی جوانان ۲۰۱۷ افزود: در استان خوزستان اماکن و خوابگاه های اختصاصی برای بانوان ورزشکار نداریم و از این نظر محدودیت بسیاری داریم. امیدوارم وزیر محترم نیز در این زمینه همکاری کنند و اماکن و خوابگاه های مخصوصی برای بانوان ورزشکار در نظر بگیرند تا با خیال راحت به مسابقات ورزشی اعزام شوند.

کرم زاده تصریح کرد: برخی از فدراسیون ها مسابقات کشوری برگزار نمی کنند و رقابت های انتخابی تیم های خود را بر اساس مسابقات آزاد و حضور تیم ها در لیگ های مختلف انجام می دهند. بر اساس قوانین شرکت های تولیدی و خصوصی در صورت حمایت از تیم های ورزشی 10 درصد تخیف مالیاتی خواهند داشت که تقاضای تقویت هرچه بیشتر آن را داریم.

وی در پایان گفت: سهمیه بانوان در میادین بین المللی و اعزام ها بسیار کم است که تقاضای افزایش آن را داریم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز