نماینده مردم سوسنگرد در مجلس:

ورزش شهرهای هویزه و دشت آزادگان به توجه ویژه نیاز دارند

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۷:۳۵
کد خبر: ۶۸۰۷۰۴
ورزش شهرهای هویزه و دشت آزادگان به توجه ویژه نیاز دارند
نماینده مردم سوسنگرد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت جمهوری اسلامی خدماتی که در حوزه عمرانی و ورزشی ارائه می دهند، قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم ساعدی عصر امروز در برنامه بازدید وزیر ورزش و جوانان از یادمان شهدای هویزه ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور مسعود سلطانی فر و هیئت همراه به استان خوزستان، اظهار کرد: بر خود واجب می دانم که از تلاش های دلسوزانه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان جناب آقای حیدری تقدیر و تشکر کنم. این تلاش و پیگیری ایشان تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: حوزه ورزش و جوانان در خوزستان به توجه ویژه ای نیاز دارد. خوزستان مهد ورزش است و اسم و رسمی در کشور دارد. امروزه اگر به رشته ها و هیئت های ورزشی دقت کنیم متوجه می شویم که افراد به نامی را در استان خوزستان داریم.

نماینده مردم سوسنگرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرستان هایی مثل دشت آزادگان و هویزه پتانسیل ویژه ای در فوتبال، دو میدانی و... دارند.ورزشکارانی مثل زهیوی، بیت سیاح، زبیدی، جعفر و کاظم ساکی همگی از این منطقه جغرافیایی هستند.

ساعدی بیان کرد: این دو منطقه مرزی در دوران جنگ آسیب های زیادی دیده اند و زیر ساخت های خود را از دست داده اند. با لطف دولت جمهوری اسلامی و خدماتی که در حوزه عمرانی و ورزشی ارائه می دهند؛ قابل تقدیر است.با این وجود فاصله این شهرها با شرایط مطلوب زیاد است. 

وی خطاب به وزیر ورزش و جوانان افزود: حضور شما را در خوزستان و شهرستان هویزه به فال نیک می گیریم و از شما خواستار توجه ویژه در بحث ورزش روستایی و ایجاد زیرساخت لازم مانند زمین چمن مصنوعی و پشتیبانی از هیئت های ورزشی هویزه و دشت آزادگان هستیم و امیدواریم که تصمیمی برای ارتقا خدمت و رفاه به این منطقه محروم اتخاذ کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز