گسترش فولاد صفر- پیکان سه؛

خیز پیکان در جدول/ شاگردان جلالی گسترش را زمین گیر کردند

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۳:۱۱
کد خبر: ۶۸۰۹۴۵
خیز پیکان در جدول/ شاگردان جلالی گسترش را زمین گیر کردند
تیم فوتبال گسترش فولاد در رقابت‌های لیگ برتر مقابل پیکان شکست خورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال گسترش فولاد در هفته 24 رقابت‌های لیگ برتر به مصاف پیکان رفت تا این دیدار با نتیجه سه بر صفر به به نفع پیکان به پایان رسید.

گسترشی‌ها در خانه به دنبال امتیاز بازی بودند اما شاگردان جلالی با بازی منطقی توانستند به گل برتری برسند. ماهان رحمانی توانست در دقیقه 30 برای پیکان گلزنی کند. شاهین ثاقبی با ضربه سر ، ماهان رحمانی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با شوتی سرکش و زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه گسترش را باز کرد. این نیمه با برتری شاگردان جلالی به پایان رسید.

در نیمه دوم هم گسترش فولاد حملاتی را به سمت دروازه داشت اما نتوانست توپی را از دروازه حریف بگذراند. پیکانی‌ها در نیمه دوم توانستند به گل دوم دست پیدا کنند. مهدی مومنی در دقیقه 60 توانست برای پیکان گلزنی کند. در سمت چپ زمین مسابقه ، ضربه ایستگاهی برای پیکان به دست آمد و ارسال مهدی مومنی بدون برخورد با کسی مستقیم وارد دروازه شد.

پیکانی‌ها توانستند در دقایق پایانی به گل سوم دست پیدا کند. مرتضی آقاخان در دقیقه 89 برای پیکان گلزنی کرد. مرتضی آقاخان این مهاجم تازه وارد پیکان با استفاده از اشتباهات بازیکنان گسترش و تعلل دروازبان این تیم ، دروازه خالی گسترش را با ضربه ای از پشت محوطه جریمه باز کرد . این دیدار با نتیجه سه بر صفر به نفع پیکان به پایان رسید.

*شناسنامه بازی*

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، ادسون هنریکه، علیرضا نقی زاده، عزیز معبودی، مسیح زاهدی، آندرانیک تیموریان، میلاد زنیدپور، یوسف سیدی، اسماعیل فرهادی، سامان نریمان‌جهان و پیمان بابایی

ترکیب پیکان: پیام نیازمند، سجاد مشکل پور، حجت حق وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، ماهان رحمانی، شاهین ثاقبی، مهدی شیری، مهدی مومنی و فراز امامعلی

تعویض گسترش فولاد: یوسف سیدی(سید محسن حسینی)، سامان نریمان جهان( عرفان افراز)

تعویض پیکان: محمد صادق بارانی( شاهین ثاقبی) فراز امامعلی( سعید آقاخان)

گل: ماهان رحمانی( پیکان)، مهدی مومنی ( پیکان)، مرتضی آقاخان (پیکان)

داوران: رضا کرمانشاهی  - رضا سخندان – بابک عباسقلی زاده – محمدحسین ترابیان – ناظر: ابراهیم میرزابیگی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز