از سوی سازمان لیگ؛

رنکینگ سوپرلیگی‌ها پیش از برگزاری مبارزات هفته پایانی اعلام شد

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۰:۳۸
کد خبر: ۶۸۱۵۸۴
رنکینگ سوپرلیگی‌ها پیش از برگزاری مبارزات هفته پایانی اعلام شد
در فاصله یک هفته به پایان مسابقات سوپر لیگ، سازمان لیگ فدراسیون کاراته رنکینگ کاراته کاها را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سازمان لیگ فدراسیون رنکینگ کاراته کاها را پس از انجام دیدارهای هفته ششم اعلام کرد که براساس آن تیم مناطق نفت خیز جنوب با داشتن 4 کاراته کا در صدر بیشترین سهم را در میان تیم های دیگر دارد.

در کاتای انفرادی، ابوالفضل شهرجردی از تیم مناطق نفت خیز جنوب با 380 امتیاز در صدر قرار دارد. امیربهادر تدین از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 374 امتیاز و مهران قربانعلی پور از تیم بیمه تعاون با 275 امتیاز دوم و سوم شدند.

در کاتای تیمی، تیم مناطق نفت خیزجنوب با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند با 402 امتیاز صدرنشین شد. تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب امیربهادر تدین، روزبه روشنی و سهیل ساجدی فر با 380 امتیاز درمکان دوم ایستاد و تیم پاس با ترکیب سعید کاظمی، حسام زرین نعل و حسین زرین نعل با 247 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

در وزن 55-کیلوگرم، مهدی کریمی که در نیم فصل اول در تیم نارین صنعت آریا حضور داشت و در نیم فصل دوم به مناطق نفت خیز جنوب پیوست با 231 امتیاز اول است. بهنام نجفی از تیم پاس با 228 امتیاز، در رده دوم قرار دارد. مجید حسین نیا از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 184 امتیاز در مکان سوم است.

در وزن 60-کیلوگرم، محمد شایگان از تیم پاس با 274 امتیاز در رده نخست قرار دارد. عبدالله ولدی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 183 امتیاز و مصطفی روستا از تیم گوجوریو سی واکای تهران با 170 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

در وزن 67- کیلوگرم، هامون درفشی پور از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 247 امتیاز صدرنشین این وزن است. امیررضا میرزایی ازتیم پاس با 204 امتیاز و دانیال زحمتکش از تیم گوجوریو سی واکای تهران با 171 امتیاز دوم و سوم هستند.

در وزن 75-کیلوگرم، کیوان بابان از تیم گوجوریو سی واکای تهران با 301 امتیاز، بهمن عسگری از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 226 امتیاز و مهرداد پورشیب از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با 165 امتیاز به ترتیب در مکانهای اول تا سوم جدول رنکینگ جای دارند.

در وزن 84-کیلوگرم، مهدی قراری زاده از تیم بیمه تعاون با 269 امتیاز سکوی نخست را در اختیار دارد. مهدی خدابخشی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 231 امتیاز دوم است و سیدرضا خوشکلام که نیم فصل نخست را در تیم هیات کاراته گیلان مبارزه کرد و در نیم فصل دوم به تیم پاس قوامین آمد با 196 امتیاز در رده سوم جای دارد.

در وزن آزاد، سامان حیدری از تیم مناطق نفت خیز جنوب با 254 امتیاز، صالح اباذری از تیم بیمه تعاون با 247 امتیاز و مهدی عاشوری از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با 186 امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز