پس از کسب اولین مدال جهانی پاکدامن؛

فخری: از بیدار شدن عابدینی خوشحالم/ب هترین مسابقات سال۹۶ را پشت‌سر گذاشتیم

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۸:۵۰
کد خبر: ۶۸۱۶۱۲
فخری: از بیدار شدن عابدینی خوشحالم/ب هترین مسابقات سال۹۶ را پشت‌سر گذاشتیم
سرمربی تیم ملی سابر ایران گفت: رقابت‌های جام جهانی لهستان بهترین مسابقات سال 96 برای ما بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیمان فخری درخصوص بخش انفرادی مسابقات جام جهانی لهستان اظهار کرد: این رقابت با حضور 202 شمشیرباز از 38 کشور دنیا برگزار شد که نماینده ها‌ی ما فوق العاده ظاهر شدند و یکی از بهترین مسابقات سال 96 را پشت سر گذاشتیم جایی که پاکدامن توانست اولین مدال جهانی خود رابه دست بیاورد که بسیار ارزشمند بود به خاطر اینکه قهرمان جهان و المپیک را شکست داد و به جمع چهار شمشیرباز برتر راه یافت البته مقابل گوکره‌ای هم 13 بر 15 شکست خورد که چیزی از ارزش‌های پاکدامن کم نمی‌کند.

وی افزود: نکته دیگری که باید بگویم بیدار شدن مجتبی عابدینی بود که خیلی خوشحالم از اینکه بالاخره بعد از یکسال آخرین باری که عابدینی خیلی خوب بازی کرده بود همین مسابقات لهستان بود که به جمع هشت شمشیرباز برتر راه پیدا کرده بود و این بار هم توانست به جدول 16 نفره صعود کند که نفر سوم رنکینگ دنیا کوراتلی ایتالیایی را شکست داد و بازی فوق العاده زیبایی را از خودش به نمایش گذاشت و در مرحله بعدی مقابل پاکدامن به میدان رفت و شکست خورد اما خیلی خوشحالم که توانست خودش را پیدا کند.

سرمربی تیم ملی سابر ایران با اشاره با عملکرد محمد رهبری و فرزاد باهر تاکید کرد: رهبری هم فوق العاده خوب و دور از انتظار ظاهر شد، 15 بر 14 و فقط با یک اختلاف بازی را به شمشیرباز مجار واگذار کرد و بسیار عالی کار کرد. نفر چهارم هم فرزاد باهر بود که برای شروع کارش عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست با حضور تعداد زیادی شمشیرباز به جدول 64 نفره صعود کند.

فخری درپایان خاطرنشان کرد: این اتفاقات بسیار خوبی بود که برای شمشیربازی ایران افتاد اما متاسفانه باخبر شدیم پدر بزرگوار دکتر باقرزاده به رحمت خدا رفتند که اعضای تیم بسیار از این خبر ناراحت شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز