آرش برهانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

گل دربی با همه گل‌ها فرق می‌کند/ چهار برد متوالی استقلال فراموش نشدنی است

۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۸۲۲۹۰
گل دربی با همه گل‌ها فرق می‌کند/ چهار برد متوالی استقلال فراموش نشدنی است
مهاجم اسبق تیم استقلال گفت: بازیکنی که در دربی گل می زند محبوبیتش افزایش پیدا می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آرش برهانی خاطرات خوبی را برای هواداران استقلال در دربی های بزرگ پایتخت رقم زده است، مهاجم سابق آبی ها در سال هایی که پیراهن استقلال می پوشید سه بار دروازه قرمزپوشان را گشود.

برهانی حرف هایش را با خبرنگار برنا این گونه شروع کرد: دربی یک مسابقه ویژه نسبت به سایر دیدارهاست و اگر به جز این بگوییم واقعیت ندارد، همه و همه به دربی جور دیگری نگاه می کنند، بازیکن، مربی، هوادار، مدیر، مطبوعات، تلویزیون و ... برای دربی شرایط دیگری را رقم می زند، بازیکن می کوشد با تمام وجود در تمرینات شرکت کند تا فیکس شود، مربی تحت هیچ شرایطی حاضر نیست ببازد، مدیر پاداش تعیین می کند، جلسه می گذارد، به اردو می رود تا روحیه تیمش را افزایش دهد، هواداران از تمام ایران به استادیوم می آیند تا از نزدیک شاهد دربی باشند، وقتی تیم محبوبشان می برد تا یک فصل برای رقیب کری می خوانند، دربی ویژه است دیگر .

برهانی از گل هایش در دربی حرف زد: گل زدن در دربی با تمام بازی ها متفاوت است، لذت عجیبی دارد، بازیکنی که گل می زند محبوبیتش افزایش پیدا می کند، خدارا را شکر می کنم که توانستم سه بار گل بزنم و شادی را برای هواداران عزیزم به ارمغان آورم، دو بار با گل هایم به تساوی رسیدیم و گل های سه امتیازی هم به ثمر رساندم.

برهانی شادی گل هایش در دربی به یک شکل بود، او در این باره می گوید: دستم را به شکل دوربین درآورده و و به سمت سکوهای هواداران استقلال می رفتم، با این کار می خواستم شادی هواداران تیم محبوبم را بهتر ببینم.

او درباره عدد 4 که به نماد هواداران استقلال تبدیل شده است گفت: خیلی خیلی خوشحالم که در چهار بازی پی در پی که استقلال برنده شد عضو تیم بودم و این عدد را برای هواداران عزیزمان به ارمغان آوردیم. آن بازی ها فراموش نشدنی هستند.

برهانی در پایان از دربی 86 گفت: طبیعی است که دوست داشته باشم استقلال برنده دربی باشد و بتواند به برد برسد، شرایط استقلال نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته کفه ترازو به نفع این تیم سنگینی می کند، در بازی فولاد خوزستان نیز عالی کار کردند اما بازهم می گویم دربی تفاوت دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز