رضا شاهرودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس برای کسب ۳ امتیاز و قهرمانی وارد زمین می‌شود/ هروقت نام دربی را می‌شنوم یاد ۱۰۰ هزار تماشاگر پرشور می‌افتم

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۸۲۳۵۱
پرسپولیس برای کسب ۳ امتیاز و قهرمانی وارد زمین می‌شود/ هروقت نام دربی را می‌شنوم یاد ۱۰۰ هزار تماشاگر پرشور می‌افتم
پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس برای کسب 3 امتیاز که قهرمانی آنها را نیز مسجل می‌کنند وارد زمین خواهند شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا شاهرودی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره  دربی 86 به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه در دربی 86 هر دو تیم در شرایط خوبی قرار دارند و پنجشنبه ما شاهد تقابل هافبک های دو تیم خواهیم بود. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و چون من پرسپولیسی هستم دوست دارم پرسپولیس برنده بازی باشد و تردیدی نداشته باشید که برانکو و بازیکنان پرسپولیس برای کسب این 3 امتیاز که قهرمانی آنها را نیز مسجل می‌کنند وارد زمین خواهند شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باخت مقابل السد در روحیه بازیکنان پرسپولیس تاثیر منفی گذاشته است یا خیر، اظهار داشت: بنده باید در اینجا به 2 نکته اشاره کنم، در بازی های آسیایی جدال رنگ ها مطرح نیست و ما برای هر چهار نماینده آرزوی موفقیت داریم اما نکته دوم درباره پرسپولیس باید بگویم با یک شکست چیزی تمام نمی شود. زمانی که ما هم در پرسپولیس بازی می کردیم اینگونه مسائل پیش می آید و برای تمام تیم‌ها امکان دارد روزی وجود داشته باشد که همه بازیکنان خوب بازی نکنند و زمان ما هم این گونه بود و در روز بازی با السد هم شرایط تیم همین طور بود. فکر می کنم باخت به السد تلنگری بود برای پرسپولیس و اینکه این تیم غرور کاذب نداشته باشد.

هافبک تیم ملی ایران در جام جهانی فرانسه در ادامه تصریح کرد: من به شخصه به پرسپولیس برانکو اعتقاد کامل دارم و معتقدم پرسپولیس با یک بازی قابل قبولی می تواند  استقلال را شکست بدهد.

وی درمورد نتیجه بازی عنوان کرد: پیش بینی بازی بسیار سخت است، استقلال با آمدن شفر به تیم خوبی تبدیل شده و قطعا نمی‌توان بازی را با نتیجه پیش بینی کرد ولی بنده امیدوارم پرسپولیس با کسب هر سه امتیاز این دیدار قهرمان شود.

بخش پایانی صحبت های پیشکسوت پرسپولیس درباره بهترین خاطره او از دربی بود، شاهرودی در این باره خاطرنشان کرد:  اصولا هر وقت نام دربی را  می شنوم یاد 100 هزار تماشاگر پرشور می‌افتم که در روز بازی با شور و هیجان خاصی تیم خود را تشویق می‌کردند و جو استادیوم در دربی واقعا دیدنی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز