ابراهیم شکوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برانکو مربی لجبازی نیست/ گل‌های زاید خاطره‌انگیزترین دربی برای من است

۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۷:۳۱
کد خبر: ۶۸۲۴۷۹
برانکو مربی لجبازی نیست/ گل‌های زاید خاطره‌انگیزترین دربی برای من است
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس برنده دربی 86 است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم شکوری، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار استقلال و پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: دربی همیشه در شرایط خاص برگزار می‌شود.دربی ربطی به جایگاه تیم‌ها در جدول ندارد. علی رغم اینکه پرسپولیس اختلاف بسیار خوبی با رقیبان خود دارد اما سرخپوشان در این بازی با حساسیت بسیاری بازی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تیمی که برانکو ساخته قهرمان خواهد شد، افزود: تمرکز اصلی شاگردان برانکو برای حضور موفق در رقابت‌های آسیایی است. استقلال هم در رقابت‌های آسیایی توانسته به نتایج خوبی برسد و اکنون از روحیه بسیار خوبی برخوردار است. 

شکوری ادامه داد: فکر نکنم برانکو مربی باشد که بخواهد با بازیکنان خود مشکل داشته باشد مگر اینکه بازیکن مورد نظر از لحاظ فنی نتواند انتظارات این مربی کروات را برآورده کند. غیبت بیرانوند در بازی مقابل استقلال خوزستان حتما دلیل فنی داشت و کادرف نی با استراحت به این دروازه‌بان می‌خواهند از او در دربی استفاده کنند. محسن مسلمان هم با تشخیص مربی برای دیدار با دربی بازی خواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه تیم پرسپولیس از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است، افزود: امسال نیمکت سرخپوشان بسیار پربار است و هر بازیکنی که به میدان می‌آید با بهترین عملکرد خود به تیم برانکو کمک می‌کند. علی رغم احترام بسیاری که برای استقلال قائل هستم اما پرسپولیس دربی را خواهد برد. دیدار پرگلی را پیش بینی می‌کنم اما پرسپولیس برنده دربی 86 است.

شکوری درباره خاطره‌ انگیزترین دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: گل‌های ایمون زاید در دربی 74 چون خودم در زمین بازی بودم بسیار برایم خاطره انگیز است. وقتی آن دیدار را بردیم بسیار لذت بردیم و خوشحالی کردیم. دربی 68 هم با گلزنی دقایق پایانی کریم باقری که به برد سرخپوشان ختم شد بسیار برایم خاطره انگیز شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز