شفر همیشه تصمیم نهایی را شب قبل از بازی می‌گیرد؛

نامداری: کارت زرد حسینی معمولی نبود و اشتباه داوری بود/ رحمتی درد زانو دارد

۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۸۲۵۵۸
نامداری: کارت زرد حسینی معمولی نبود و اشتباه داوری بود/ رحمتی درد زانو دارد
مربی دروازه‌بان‌های استقلال گفت: رحمتی مساله خاصی از لحاظ حرکتی ندارد ولی کمی درد در زانویش وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اشکان نامداری مربی دروازه‌بانان استقلال در حاشیه تمرین تیمش درباره وضعیت مهدی رحمتی گفت: او به اهواز نیامد و درمان خود را پیش برد. ما دیروز با این که تمریناتمان تعطیل بود ولی با عرشیا بابازاده و رحمتی تمرین کردیم. تمرین خوبی داشتیم. رحمتی مساله خاصی از لحاظ حرکتی ندارد ولی کمی درد در زانویش وجود دارد.

وی درباره شایعه مصدومیت رحمتی در تمرین دیروز، بیان کرد: ما با هم از این تمرین بیرون رفتیم و از شنیدن این خبر تعجب کردم. ما یخ هم آماده کرده بودیم و بعد از تمرین به کلینیک رفت و من مشکلی در او ندیدم.

مربی دروازه‌بانان استقلال در پاسخ به این سوال که اگر حسینی محروم نمی‌شد، آیا او دروازه‌بان داربی بود، گفت: تصمیم با شفر است. همیشه او تصمیم نهایی را شب قبل از بازی می‌گیرد. مثل بازی با الهلال که شب قبل بازی تصمیم گرفتند. این بازی هم معلوم نبود. البته گاهی خود او به بازیکن می‌گوید که برای بازی بعدی آماده باش ولی معمولا شب قبل از مصاف‌ها مشخص می‌شود که چه کسی درون دروازه قرار می‌گیرد.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شفر به حسینی قول داربی را داده بود، اظهار کرد: شفر مربی با تجربه‌ای است. فوتبال، قولی نیست. او تمرین را نگاه می‌کند. ما بعد از الهلال با فولاد به فاصله سه روز بازی داشتیم و برای آن بازی شفر به حسینی گفته بود که بازی می‌کند. من تا حالا ندیدم مربی به کسی قول دهد که تو بازی می‌کنی.

وی افزود: امیدوارم همه نیروهایمان را داشته باشیم. من دوست دارم هر سه دروازه‌بان آماده باشند تا تصمیم گیری سخت باشد.

نامداری در پاسخ به این سوال که آیا شفر بابت کارت زرد حسینی به این دروازه‌بان انتقاد کرده است، گفت: اصلا چنین چیزی نبود چون کارت زرد حسینی معمولی نبود و اشتباه داوری بود. به هیچ عنوان گلایه نکردند.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا کری می‌خواند، اظهار کرد: بازی در زمین مشخص می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز