بازی فردا با آبی‌پوشان ربطی به سال گذشته ندارد؛

اعتراف رئیس هیات مدیره العین به قدرت استقلال

۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۶:۴۰
کد خبر: ۶۸۵۱۹۵
اعتراف رئیس هیات مدیره العین به قدرت استقلال
عبید حماد گفت: نتیجه بازی سال گذشته العین با استقلال هیچ ربطی به بازی فردا ندارد و این بازی شرایط خاص خودش را دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رییس هیات مدیره باشگاه العین به خوبی می داند استقلال برای جبران شکست سال گذشته انگیزه های فراوانی دارد و می خواهد از این تیم انتقام بگیرد.

او در آستانه جدال استقلال و العین با شبکه تلویزیونی دبی اسپرت حرف زد ، محمد عبید حماد در این باره گفت: نتیجه بازی سال گذشته العین با استقلال هیچ ربطی به بازی فردا ندارد و این بازی شرایط خاص خودش را دارد.

وی افزود: سال گذشته با استقلال بازی کردیم و آن بازی  هیچ ارتباطی با بازی فردا ندارد. سه شنبه هر دو تیم در یک دیداری جدید در شرایطی متفاوت از فوتبال به مصاف هم خواهند رفت. همیشه هر تیمی که آماده تر باشد موفق تر است و نتیجه بازی هیچ ربطی به تاریخ بازی‌ها ندارد.

رئیس هیات مدیره باشگاه اماراتی خاطرنشان کرد: العین فردا مقابل تیمی قرار می‌گیرد که اکنون صدرنشین گروه D است و در این فصل آمادگی خوبی دارد.استقلال  در بازی اخیرا در لیگ ایران و در بازی مهم دربی تهران به پیروزی رسیده است. خیلی خوب می دانیم که العین در این رقابت ها و تا به اینجا  ۴ امتیاز از دست داده و به دنبال  کسب ۳امتیاز کامل بازی و شکست آبی پوشان است تا شانس صعود به عنوان یکی از تیم های سرگروه را داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز