پرسپولیس دو-الوصل صفر؛

بازگشت به اصل با شکست الوصل/ پرسپولیس، آسیا را زردرنگ کرد!

۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۶:۰۳
کد خبر: ۶۸۵۳۰۹
بازگشت به اصل با شکست الوصل/ پرسپولیس، آسیا را زردرنگ کرد!
دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الوصل امارات با نتیجه دو بر صفر به سود سرخپوشان ایران خاتمه یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الوصل امارات از هفته سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان 2018 آسیا از ساعت 17:15 دقیقه امروز دوشنبه  با قضاوت داور عراقی در ورزشگاه آزادی برگزار شد و پرسپولیس توانست با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست بدهد تا شکست مقابل السد قطر و استقلال را به فراموشی بسپارد.پرسپولیس در این دیدار با لباس‌های یکدست قرمز، تیم الوصل با لباس‌های زرد رنگ و تیم داوری با لباس‌های مشکی در زمین حاضر شدند.

زردپوشان آغازگر نیمه اول بازی بودند.دقیقه 1 ارسال علیپور از سمت راست به ضربه دروازه تبدیل شد.دقیقه 6 پرتاب اوت دستی حسین ماهینی از سمت راست، پرتاب دیگری را از جناح چپ برای سرخپوشان بدست آورد. پرسپولیس در این دقایق حملات زیادی را روی دروازه میهمان خلق کرد. در دقیقه 8 پرتابی دیگر از ماهینی از سمت راست، دروازه الوصل را تهدید کرد. در دقیقه 9 مدافع میانی الوصل با مصدومیت جزیی مواجه و برای مداوا از زمین خارج و سپس به زمین بازگشت. در دقیقه 10 زردپوشان الوصل از سمت راست صاحب ضربه کرنر شدند. ارسال توپ با مشت بیرانوند به جناح دیگر هدایت شد.

در دقیقه 14 زردپوشان دست به حمله زدند که درپی توقف سیدجلال، داور اعلام ضربه به سود قرمزپوشان کرد. در دقیقه 15 شوت علیپور با اختلاف از روی دروازه الوصل به بیرون رفت. در دقیقه 18 حرکت و ارسال خوب انصاری از سمت چپ روی سر علیپور فرود آمد و ضربه سر گلزن پرسپولیس در دستان گلر الوصل قرار گرفت. در دقیقه 20 حرکت و نفوذ خوب نعمتی، فرشاد را صاحب موقعیت کرد که شوت او به مدافعان برخورد کرد. در دقیقه 23 ارسال خوب امیری از سمت چپ از روی سر همه گذشت و ضربه برگردان احمدزاده از کنار دروازه الوصل گذشت.

در دقیقه 24 یک ضربه کاشته برای قرمزپوشان اعلام شد. ارسال توپ راهی به جایی نبرد. از سوی هواداران، یاد هادی نوروزی گرامی داشته شد. در دقیقه 29 ارسال از سمت چپ برای قرمزپوشان روی سر احمدزاده فرود آمد اما داور در سوت خود دمید و ضربه به سود زردپوشان اعلام کرد. در دقیقه 30 نعمتی در سمت راست متوقف شد ویک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس اعلام شد. ارسال امیری با مشت گلر الوصل همراه شد و داور اعلام ضربه به سود تیم میهمان کرد.دقیقه 33 زردپوشان صاحب یک ضربه کاشته شدندکه ارسال توپ به پرتاب اوت از سمت چپ تبدیل شد و در ادامه بازی به جریان افتاد.دقیقه 35 بار دیگر تیم میهمان به یک ضربه کاشته رسید. ارسال توپ به ضد حمله برای پرسپولیس تبدیل شد.

در دقیقه 36 پرتاب بلند اوت دستی ماهینی به فرشاد رسید و احمدزاده با ضربه‌ای دیدنی گل اول این بازی را به ثمر رساند. در دقیقه 40 علیپور صاحب موقعیت شد و در شش قدم حریف گلر الوصل او را متوقف و داور اعلام پنالتی کرد. ضربه خوب علیپور گل دوم پرسپولیس را رقم زد. در دقیقه 44 شوت سیامک نعمتی از روی دروازه به بیرون رفت.

در نیمه دوم، سرخپوشان آغازگر بازی بودند.در دقیقه 46 سیامک نعمتی موقعیت خوبی را بدست آورد که ضربه او پس از برخورد به گلر حریف به کرنر رفت. ارسال کرنر به ادامه بازی تبدیل شد.در دقیقه 48 بار دیگر سرخپوشان صاحب موقعیت شدند که پاس امیری به مهاجمان نرسید.در این دقایق، موقعیت‌های سرخپوشان یکی پس از دیگری از دست رفت.در دقیقه 50 حرکت نعمتی و شوت او به مصدومیتش به دلیل برخورد با مدافع الوصل منجر شد و در ادامه، شوت علیپور از روی دروازه میهمان گذشت.در دقیقه 53 قرمزپوشان صاحب کرنر از سمت راست شدند. ارسال توپ مهار شد.

در دقیقه 55 همکاری خوب بازیکنان پرسپولیس، موقعیت مناسبی را خلق کرد که در ادامه، ارسال انصاری از سمت چپ با ضربه سر احمدزاده همراه و توپ از کنار دروازه زردپوشان به بیرون رفت.در دقیقه 58 تیم الوصل دست به تعویض زد.در دقیقه 59 سیامک نعمتی در پی ارسال از سمت راست در شش قدم حریف نتوانست به توپ ضربه بزند و این موقعیت هم از دست رفت.در دقیقه 60 زردپوشان از سمت راست صاحب ضربه کاشته شدند. ارسال توپ به ضد حمله برای پرسپولیس تبدیل شد که ارسال فرشاد به کرنر و بازی به جریان افتاد.در دقیقه 63 ارسال زردپوشان از سمت چپ در دستان بیرانوند قرار گرفت.

در دقیقه 64 حمله و ارسال از سمت راست توپ را در دستان گلر الوصل قرار داد. در ادامه، حمله و ضربه زردپوشان درون دروازه بیرانوند قرار گرفت که قبل از آن داور به نشانه آفساید در سوت خود دمیده بود.در دقیقه 68 محسن مسلمان به جای سیامک نعمتی به زمین آمد.در دقیقه 70 شوت زمینی و از راه دور محرمی در دستان گلر الوصل قرار گرفت.در دقیقه 72 تیم الوصل دومین تعویض خود را انجام داد.در دقیقه 73 زردپوشان دست به سومین تعویض خود زدند.در دقیقه 76 حسین ماهینی هم جای خودش را به گادوین منشا داد.در دقیقه 79 احمد نوراللهی به جای فرشاد احمدزاده وارد زمین شد.

در دقیقه 82 پاس مسلمان در سمت راست به نوراللهی رسید و ارسال خوب او به منشا و در ادامه، ضربه این مهاجم از روی دروازه به بیرون رفت.در دقیقه 84 حرکت خوب علیپور و ضربه آرام او در دستان گلر زردپوشان جای گرفت. دقیقه 85 حرکت خوب انصاری و امیری، بار دیگر موقعیتی را برای منشا ساخته و پرداخته کرد که ضربه این بازیکن از روی دروازه به بیرون رفت.در دقیقه 87 بیرانوند، مهاجم الوصل را متوقف کرد و از داور کارت زرد گرفت و یک ضربه کاشته برای تیم میهمان بدست آمد. ضربه خوب بازیکن الوصل با دستان بیرانوند به کرنر از سمت راست مبدل شد. ارسال کرنر بار دیگر با دستان بیرانوند به تکرار کرنر و باز ارسال توپ به کرنری دیگر تبدیل و در ادامه ضربه به سود سرخپوشان اعلام شد.در دقیقه 90 شوت منشا در دستان گلر الوصل قرار گرفت. ضمن اینکه ارسال انصاری روی سر علیپور جفت و جور نشد و توپ از کنار دروازه الوصل گذشت.

داور وسط: علی صباح، کمک داور اول: عامر داوود، کمک داور دوم: حیدر عبدالحسن، داور چهارم: زیاد محمد، ناظر داوری: دکاستا آنتونی از هند و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا: سعید ال مساری از سوریه.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی(76 گادوین منشا)، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده(79 احمد نوراللهی)، وحید امیری، سیامک نعمتی(68 محسن مسلمان) و علی علیپور.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز