رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین:

۱۰ ورزشکار در رقابت‌های بین‌المللی فزاع کلاس بندی می‌شوند/ ۱۵۵ نفر در لیست بلند جاکارتا قرار دارند

۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۶:۳۳
کد خبر: ۶۸۵۹۸۰
۱۰ ورزشکار در رقابت‌های بین‌المللی فزاع کلاس بندی می‌شوند/ ۱۵۵ نفر در لیست بلند جاکارتا قرار دارند
ئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین، در آستانه اعزام تیم ملی به رقابت های بین المللی دوومیدانی فزاع امارات، از آمادگی تیم خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهمن رضایی، رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین، در آستانه اعزام تیم ملی به رقابت های بین المللی دوومیدانی فزاع امارات، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی در این خصوص گفت: مسابقات بین المللی فزاع برای دهمین سال است که برگزار می شود و در هر دوره شاهد افزایش سطح کیفیت این مسابقات بوده ایم و در هر سال کشورهای بیشتری شرکت می کنند.

رضایی افزود: ازآنجا که کلاس بندی انجام شده در این رویداد ورزشی مورد تایید IPC هست، استقبال کشورها برای شرکت در مسابقات افزایش یافته و تعداد ورزشکارانی که از هر کشور می توانند کلاس بندی شوند اعلام می شود و در واقع به هر کشور سهمیه تعلق می گیرد و ایران نیز در این دوره از مسابقات ۱۰ سهمیه برای کلاس بندی دارد و در مجموع ۱۱۲ ورزشکار حاضر در این مسابقات کلاس بندی می شوند.

مدیرفنی تیم ملی در رقابت های فزاع خاطرنشان کرد: البته ما در مجموع ۱۶ ورزشکار، ۱۲ مرد و ۴ زن، در این اعزام داریم که ۶ نفر از آنها مسابقات گذشته کلاس بندی شده اند.

رئیس انجمن دوومیدانی گفت: حضور در این مسابقات افزون بر بحث کلاس بندی، این امکان را به ورزشکاران می دهد که شرایط خود را محک بزنند و رکوردهای آنها در جدول رنکینگ ۲۰۱۸ نیز قرار گیرد و افرادی به امارات اعزام می شوند که در رقابت های قهرمانی کشور و مسابقات باشگاهی سال ۹۶ رکوردهای خوبی به ثبت رسانده اند و برای تثبیت کلاس پزشکی و قرار گرفتن در جدول رنکینگ جهانی در این رقابت ها حضور می یابند.

رضایی تصریح کرد: رقابت های قهرمانی کشور دوومیدانی نیمه دوم اردیبهشت ماه سال ۹۷ برگزار می شود و آخرین فرصت برای انتخابی تیم ملی است. البته لیست بلند جاکارتا با ۱۵۵ ورزشکار تهیه شده و افرادی که در حد نفر چهارم هم بودند در این لیست گنجانده شدند که بهترین های مسابقات قهرمانی کشور و باشگاهی هستند و پس از برگزاری مسابقات امارات و مسابقات قهرمانی کشور ۹۷، در نهایت به جمع بندی برای معرفی تیم ملی اعزامی به بازی های پاراآسیایی جاکارتا خواهیم.

مدیرفنی تیم ملی در رقابت های فزاع افزود: افرادی که در قهرمانی کشور سال ۹۷ رکوردهای قابل توجهی را به ثبت برسانند، فرصت دارند تا در یک رویداد برون مرزی که به احتمال زیاد مسابقات تونس خواهد بود، شرکت کنند و ضمن تایید کلاس بندی، در جدول رنکینگ جهانی نیز قرار گیرند.

وی در پایان گفت: تیم ملی روز شنبه ۱۹ اسفند ماه راهی امارات می شود و طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ اسفند کلاس بندی و تمرین داریم و مسابقات نیز از ۲۲ تا ۲۵ اسفند برگزار خواهد شد و کاروان کشورمان ۲۶ اسفند به میهن بازمی گردد.

تیم ملی ایران با ترکیب، علی آگاهی، محمد رضا احمدی، هاشم رستگاری، کامران یزدی، حامد امیری، ظفر ذاکر، سعید یگانه فر، علیرضا محمودی، عبدالرضا جوکار، علی بیت سیاح، عبدالنبی نواصر، شهرام حسن پور، زهرا برناکی، الناز دارابیان، شیرین آقاملا و فائزه کرمانی، در این مسابقات حضور می یابد.

بهمن رضایی به عنوان مدیر فنی، عبداله دسی تپه، ماشااله طاهری و ماهرخ مرادی نیز به عنوان مربیان تیم ملی هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند و مسعود حمیدی نیز سرپرستی این کاروان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز