شب گذشته صورت گرفت؛

پایان اردوی نخست تیم ملی والیبال زیر ۱۹ سال ساحلی

۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۰:۰۰
کد خبر: ۶۸۷۷۲۲
اردوی نخست آماده سازی تیم ملی والیبال زیر 19 سال ساحلی ایران که از 14 اسفندماه در بندرعباس آغاز شده بود، شب گذشته به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا و انتخابی جهان از سوم فروردین ماه به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند شروع می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. اردوی نخست آماده سازی تیم ملی ساحلی زیر 19 سال ایران برای حضور شایسته در این رقابت ها که از 14 اسفند به میزبانی هیات والیبال استان هرمزگان در شهر بندرعباس آغاز شده بود و روز گذشته (یکشنبه) به پایان رسید.

سید ارشیا اکبری، سینا شوکتی، سجاد  حیدری، ابوالحسن خاکی زاده، سامان بهبودی و امیر مالمیر بازیکنان شرکت کننده در این مرحله از تمرینات بودند. مازیار هوشمند به عنوان سرمربی، مسعود احمدزاده و أمین عبدالله زاده (کمک مربی)، سروش سلطانی (آنالیزور) و معین الدین بندرى به عنوان سرپرست تیم های ملی والیبال ساحلی ایران در این اردو همراهی کردند.

به دلیل تطابق شرایط آب و هوایی شهر بندرعباس با شهر میزبان رقابت های قهرمانی آسیا، دومین مرحله تمرینات این تیم نیز از فردا در همین شهر آغاز می شود. در پایان این تمرینات یک تیم به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شود و سه تیم برتر این مسابقات سهمیه رقابت های جهانی به دست می آورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز