میترا شعبانیان:

ملی‌پوشان به ۷۰ درصد آمادگی رسیدند

۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۵:۵۳
کد خبر: ۶۸۹۰۲۲
سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر گفت: بر اساس برنامه ریزی تمرینات، ملی‌پوشان در حال حاضر به 70 درصد آمادگی رسیدند و 30 درصد باقی مانده بیشتر در بازی های تدارکاتی و دوستانه به دست می آید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میترا شعبانیان در حاشیه آخرین روز اردوی تیم ملی نوجوانان در سال 96 گفت: در سال جاری 12 اردوی 10 روز برگزار کردیم. بازیکنان دعوت شده به اردوها در مجموع 120 روز تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر در کمپ تیم های ملی بانوان پیگیری کردند. بازیکنان شرکت کننده در اردوها متولدین سال های 1380 تا 1382 هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 19 بازیکن در اردوی تیم ملی نوجوانان حضور دارند، گفت: اردوی بعدی پنجم فروردین ماه برگزار می‌شود و 18 بازیکن به این اردو دعوت خواهند شد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره تمرینات برگزار شده در اردوی‌های این تیم گفت: تمرینات سال 96 از اصلاح تکنیک‌ها و آمادگی جسمانی شروع شد و تاکنون که تمرینات در پست‌های مختلف انجام می‌شود، ادامه داشته است. در حال حاضر بازیکنان به جایی رسیدند که در پست‌هایی مانند دریافت کننده، لیبرو، پاسور، قدرتی و پشت خط زن با یکدیگر رقابت می‌کنند تا در ترکیب تیم بمانند. همچنین در حال حاضر تمرینات بدنسازی و وزنه به صورت اصولی برگزار می‌شود.

شعبانیان درباره میزان آمادگی بازیکنان تیم نوجوانان گفت: از نظر برنامه ریزی تمرینات، بازیکنان در حال حاضر به 70 درصد آمادگی رسیدند و 30 درصد باقی مانده بیشتر در بازی های تدارکاتی و دوستانه به دست می‌آید. بازیکنان برای شناخت نقاط ضعف و قوت خود باید در شرایط مسابقه قرار گیرند. بازیکنان اصول کلی کار را یاد گرفتند اما باید در میدان خود را بیازمایند.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در گروه سوم دور مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا با تیم های استرالیا و نیوزلند همگروه است، شعبانیان درباره شناخت از این حریفان گفت: در رده سنی نوجوانان هیچ شناختی از بازیکنان تیم‌ها وجود ندارد چون در رقابت‌های قهرمانی آسیا همه برای نخستین‌بار به میدان می‌روند.

وی ادامه داد: در مجموع شناخت کلی از والیبال استرالیا و نیوزلند داریم که سبک بازی آن‌ها به ایران نزدیک است. امیدوارم تیم ایران در این رقابت‌ها با این تیم‌ها نتایج خوبی کسب کند.

دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 17 سال آسیا از 30 اردیبهشت ماه تا ششم خردادماه سال 97 با حضور 13 تیم به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند برگزار می‌شود.

دوازدهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان که از 14 اسفندماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده است، عصر امروز پس از 10 روز تمرین به پایان می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز