رکابزن مازندرانی:

توسعه گردشگری راهی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۶:۳۱
کد خبر: ۶۸۹۹۲۰
توسعه گردشگری راهی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است
محمد آقا میر بابایی رکابزن بابلسری گفت: با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و گردشگری و تشویق جوانان برای کمک به محیط زیست و با پیام گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، بیش از 300 شهر ایران را پیموده ام و این کار را برای شهرهای دیگر کشور ادامه خواهم داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد آقا میر بابایی رکابزن بابلسری در حرکتی فرهنگی ورزشی، بیش از 300 شهر کشور را با دوچرخه طی کرده است.

وی در این خصوص به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و گردشگری و تشویق جوانان برای کمک به محیط زیست و با پیام گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، بیش از 300 شهر ایران را پیموده ام و این کار را برای شهرهای دیگر کشور ادامه خواهم داد.

وی این اقدام خود را گامی در جهت نیل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و رفع وابستگی به اقتصاد نفتی و همچنین توسعه صنعت گردشگری دانست و گفت: توسعه گردشگری راهی برای تحقق فرمایشات مقام عظمای ولایت است.

میربابایی حمایت های وزارت ورزش را شایسته تقدیر دانست و از مسئولان برای حمایت از اقدامات فرهنگی ورزشی تشکر کرد.

محمد آقامیر بابایی از دوچرخه سواران استان مازندران است که به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، حفاظت از محیط زیست و گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم، سفر خود را به تمامی استان های کشور از تاریخ اول تیر ماه 95 آغاز و پس از پیمودن 26 استان، وارد تهران شده است. محمد آقامیر بابایی قرار است طی 6 ماه آینده سفر خود را با دوچرخه در استان های سمنان، خراسان جنوبی و رضوی و شمالی و گلستان ادامه داده و با ورود به استان مازندران، پس از دو سال و یک ماه به زادگاهش بازگردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز