الهه منصوریان در گفتگو خبرگزاری برنا:

سال ۹۶ برای خواهران منصوریان فوق العاده بود/ بهترین عیدی را از مادرم می گیرم

۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۹۰۸۲۰
سال ۹۶ برای خواهران منصوریان فوق العاده بود/ بهترین عیدی را از مادرم می گیرم
بانوی ووشو کار تیم ملی ایران گفت: در سال 97 بازی‌های آسیایی جاکارتا را در پیش داریم و همه سعی و تلاش ما بر این است که ووشوی ایران بتواند بهترین نتیجه را در جاکارتا کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یکی از رشته‌هایی که در چند سال گذشته پیشرفت خوبی در کشور داشته داشته ووشو است و از زمانی که دکتر علینژاد در این فدراسیون حضور یافت با برنامه‌ریزی بلند مدتی که انجام داد توانست بستر مناسب برای درخشش ووشوکاران ما را فراهم کند. تیم ملی ووشوی ایران در سال 96 برای اولین بار بالاتر از چین مدعی این رشته توانست بر قله دنیا قرار بگیرد و قهرمان جهان شود. در این موفقیت بانوان سهم بسزایی داشتند و حالا دیگر همه ووشوی بانوان را به نام خواهران منصوریان می‌شناسند. گفتگویی را با الهه منصوریان یکی از ستاره‌های ووشوی ایران انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

*در سالی که گذشت ووشوی بانوان چه عملکردی داشت؟

سال 96 بهترین سال برای فدراسیون ووشو بود به خاطر اینکه ما بعد از 13 سال قهرمان دنیا شدیم و در بخش ساندا ما قهرمان شدیم و تیم چین نایب قهرمان شد. برای خواهران منصوریان نیز یکی از بهترین سال‌های ورزشی بود هم دو طلای جهانی را کسب کردیم و هم اینکه خواهران من توانستند در لیگ حرفه‌ای چین بازی کنند. 

*اولویت‌های ورزش ووشو برای سال 97 چیست؟

فدراسیون ووشو هم جوانگرایی می‌کند و هم اینکه سعی دارد تیم‌های پایه خود را قوی کند. خود من از 14 سالگی در تیم ملی حضور داشتم و باید این را در نظر داشته باشیم که تقویت تیم‌های پایه جزو مهم‌ترین اقدامات فدراسیون است. در سال 97 بازی‌های آسیایی جاکارتا را در پیش داریم و همه سعی و تلاش ما بر این است که ووشوی ایران بتواند بهترین نتیجه را در جاکارتا کسب کند. فدراسیون ووشو در این مدت با برگزاری اردوهای مختلف سعی بر این دارد که عملکرد مثبتی داشته باشیم. دو سهمیه در بانوان داریم برای بازی‌های آسیایی جاکارتا که امیدوارم این دو سهمیه نصیب خواهران منصوریان شود و بتوانیم با کسب مدال طلا بهترین عیدی را به مردم ایران بدهیم.

*بهترین و به یاد ماندنی ترین عیدی که تابحال گرفتی چه چیزی بوده است؟

یک سال عید که در حرم امام رضا(ع) بودم عیدی گرفتم که از آن سال به بعد موفقیت‌های من در ورزش بیشتر شد و همچنین عیدی که از مادرم می‌گیرم بهترین برکت برای من است. 

*امسال عید کجا هستید.

فکر می‌کنم ایام عید در اردوی تیم ملی باشم. در سمیرم کمپ تیم ملی را داریم که تمرینات را در انجا ادامه خواهیم داد.

*بهترین خاطره‌ای که از ایام عید داری چیست؟

بهترین خاطره من این است که همه در ایام عید دور یک سفره جمع می‌شویم و هرکسی هر غذایی را که دوست دارد به مادر می‌گوید. دور هم خاطره می‌گوییم و همین که لبخند روی لب همه می‌آید بهترین لذت برای من است.

*چه شعری را در پایان سال به مردم ایران هدیه می‌دهید؟

گر خدا یار است که صد سلطان به هیچ/ گر خدا یار نیست با سلطان مپیچ

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز